Kaspa از نرخ بلوک بالا پشتیبانی می کند زیرا اتحاد ASI ابزارهای مهاجرت dApp را معرفی می کند. لیست سفید Qubetics علاقه بازار را احیا می کند

Kaspa از نرخ بلوک بالا پشتیبانی می کند زیرا اتحاد ASI ابزارهای مهاجرت dApp را معرفی می کند. لیست سفید Qubetics علاقه بازار را احیا می کند

آیا به دنبال یک فرصت سرمایه گذاری قابل اعتماد و بلند مدت در ارز دیجیتال بوده اید؟ Qubetics، Kaspa (KAS) و Artificial Super Intelligence Alliance (ASI Alliance) پلتفرم های بلاک چین هستند که شروع به تغییر شکل تامین مالی دیجیتال کرده اند. Kaspa روند مثبت قابل توجهی را در سال گذشته نشان داده است، در حالی که ASI Alliance مهاجرت خود را با ابزارهای dApp به عنوان یک نوآوری برای کاربران رونمایی کرده است. Qubetics (TICS) با لیست سفید بسیار مشوق خود شروع به تبدیل شدن به سرفصل در میان این ارزهای دیجیتال کرده است. لیست سفید Qubetics یک مزیت انحصاری و فقط برای اعضای اولیه دارد. TICS با مزایای سرمایه‌گذار اولیه خود، پتانسیل تبدیل شدن به ارز دیجیتال بزرگ بعدی را دارد.

Qubetics Whitelist Reawakening بازار علاقه و اعتماد سرمایه گذار

لیست سفید Qubetics یک هیجان مداوم برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال است که علاقه آنها را برانگیخته و روح تازه ای را به بازار آورده است. مزایای انحصاری برای اعضای اولیه تضمین می کند که همه شرکت کنندگان قبل از شرکت در مرحله پیش فروش با اطلاعات صحیح به روز می شوند. لیست سفید به کاربران این امکان را می دهد که سکه ها را با قیمت رقابتی خریداری کنند و در آینده بازدهی عظیمی کسب کنند. از آنجایی که Qubetics قرار است چشم‌انداز بازار کریپتو را تغییر دهد، این فرصتی است که یک بار در زندگی برای سرمایه‌گذاران و کاربران شرکت می‌کند تا در یک چیز خارق‌العاده شرکت کنند. 

یکی از سودمندترین جنبه های عضو شدن در لیست سفید دریافت ایمیلی 48 ساعت قبل از اعلام عمومی است. این ایمیل حاوی تمام اطلاعات و به‌روزرسانی‌های مورد نیاز برای شروع پیش‌فروش و کسب قدرت برتر قبل از شروع پیش‌فروش است.

مزایای سرمایه گذاری اولیه نقطه عطفی برای همه سرمایه گذارانی است که می خواهند یک حرکت مالی هوشمندانه و پرسود انجام دهند. علاوه بر این، اعضای لیست سفید می‌توانند با خرید سکه‌های TICS با قیمت‌های پایین، سود خود را به حداکثر برسانند.

پلتفرم بلاک چین Kaspa با امنیت و کارایی قوی

Kaspa (KAS) به‌عنوان یک پلت‌فرم بلاک چین نوآورانه متمایز است که امنیت اثبات کار (PoW) را با تولید سریع بلوک و حداقل زمان تأیید ترکیب می‌کند. چیزی که Kaspa را متمایز می کند استفاده آن از پروتکل GHOSTDAG است که امکان ایجاد بلوک های موازی متعدد را فراهم می کند که در مکانیسم اجماع همزیستی دارند. این رویکرد کارایی و مقیاس پذیری بلاک چین را افزایش می دهد. Kaspa همچنین دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند توپولوژی غیر چرخه‌ای مستقیم (DAG)، هرس داده‌ها و تأیید صحت پرداخت ساده (SPV) است که به کاربران امکان می‌دهد اعتبار تراکنش را به راحتی تأیید کنند. این ترکیبی از ویژگی‌های امنیتی و فناوری پیشرفته، Kaspa را به عنوان یک انتخاب قانع‌کننده در چشم‌انداز بلاک چین قرار می‌دهد.

اتحاد سوپرهوش مصنوعی – ادغام برای غیرمتمرکز کردن هوش مصنوعی اکوسیستم

اتحاد سوپرهوش مصنوعی ادغام چند سکه‌ای از SingularityNET (AGIX)، Fetch.ai (FET) و Ocean Protocol (OCEAN) است که یک سکه یکپارچه را تشکیل می‌دهد. اتحاد ASI یک گام بزرگ در ایجاد یک اکوسیستم هوش مصنوعی کاملاً غیرمتمرکز است. اتحاد ASI با همسویی انگیزه ها، چشم اندازی از چشم انداز هوش مصنوعی کارآمد و شفاف، ادغام منابع و تخصص برای پیشرفت در توسعه راه حل های هوش مصنوعی را هدایت می کند. 

از آنجایی که توکن‌های AGIX و OCEAN در FET ادغام می‌شوند، معاملات در FET بدون وقفه باقی می‌ماند، زیرا تغییر نام تجاری شروع می‌شود و با پلتفرم‌های متعددی مواجه می‌شود. پلت فرم مهاجرت اکنون در Singularity DAO dApp باز است، در حالی که AGIX و OCEAN شروع به حذف خود از فهرست مبادلات کرده‌اند.

چگونه عضو لیست سفید Qubetics شوید

  • از وب سایت رسمی Qubetics دیدن کنید.
  • آدرس ایمیل خود را در فیلد مشخص شده وارد کنید.
  • برای تکمیل ثبت نام خود، روی “پیوستن به لیست سفید” کلیک کنید.
  • بلافاصله پس از ثبت نام، یک ایمیل تأیید دریافت خواهید کرد.
  • یک ایمیل یادآوری 48 ساعت قبل از شروع پیش فروش ارسال می شود.

نتیجه گیری

با وجود اینکه بازار بی ثبات است، Kaspa و ASI Alliance پیشرفت جزئی نشان داده اند. the لیست سفید Qubetics سودمندترین فرصت را برای سرمایه گذاران خود به ارمغان آورده است. قرار گرفتن در لیست سفید Qubetics شما را در موقعیت مناسبی برای یک فرصت سرمایه گذاری برجسته قرار می دهد. اعضای لیست سفید اخطار 48 ساعته پیش فروش دریافت می کنند، که به شما امکان می دهد با قیمت های بهینه خرید کنید و جزو اولین کسانی باشید که می تواند یکی از مورد انتظارترین پیش فروش های رمزنگاری در سال 2024 باشد.

پیوستن به لیست سفید به‌عنوان سرمایه‌گذار اولیه، قیمت‌ها و بازدهی رقابتی و همچنین به‌روزرسانی اولیه را ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند بهترین تصمیم سرمایه‌گذاری را بگیرید. این بهترین زمان برای پیوستن به انقلاب آینده ارزهای دیجیتال و ثبت نام در لیست سفید است، زیرا اسلات ها محدود هستند. 

کسپا: https://kaspa.org/

Qubetics: https://qubetics.com

اتحاد ASI: https://www.superintelligence.io/

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل