اپل M4 Pro و M4 Max MacBook Pro را در ماه نوامبر در کنار مک مینی نازک‌تر معرفی می‌کند، زیرا اپل قصد دارد بعد از عرضه آیفون 16 رویداد دیگری برگزار کند.

اپل M4 Pro و M4 Max MacBook Pro را در ماه نوامبر در کنار مک مینی نازک‌تر معرفی می‌کند، زیرا اپل قصد دارد بعد از عرضه آیفون 16 رویداد دیگری برگزار کند.

رویداد رونمایی از آیفون 16 اپل درست در گوشه و کنار است و این شرکت در حال آماده شدن برای برگزاری رویداد دیگری برای معرفی M4 Mac های مورد انتظار خود است. اخیراً گزارش شده است که این شرکت دارای چهار مک مجهز به M4 با پیکربندی‌های مختلف است و ما گمان می‌کنیم که یکی از آنها بخشی از مک مینی باشد. با این حال، این شرکت همچنین قصد دارد مدل‌های مک‌بوک پرو را نیز با تراشه‌های M4 Pro و M4 Max معرفی کند، ارتقایی که مدتی در کار بوده است.

اپل مدل‌های جدید M4 Pro و M4 Max MacBook Pro را در ماه نوامبر، M4 iMac 24 اینچی و مک مینی بازطراحی‌شده نیز در دست اقدام است

طبق اطلاعات بدست آمده توسط MacRumors، این احتمال وجود دارد که اپل در ماه نوامبر رویداد دیگری را برای معرفی M4 مک های جدید برگزار کند. این نشریه جزئیات را از منبعی ناشناس به اشتراک گذاشته است، اما آن را با نقطه بیان کنید، احتمالاً آن را از چشم اپل ناشناس نگه داشته است. به گفته این منبع موثق، مک های مجهز به M4 اپل دو ماه پس از رویداد معرفی آیفون 16 “It’s Glowtime” در 9 سپتامبر معرفی خواهند شد.

منبع تاریخ و بازه زمانی دقیقی را به اشتراک نگذاشته است و فقط می‌گوید که احتمالاً اپل در ماه نوامبر دوباره در مرکز قرار خواهد گرفت. با این حال، این احتمال را رد نمی کند که M4 مک ها حتی در اوایل اکتبر، مشابه سال گذشته، وارد بازار شوند. اپل معمولاً رویداد خود را تا پایان سال برگزار می‌کند، اما سال گذشته، این شرکت مناسب دید که مک‌های جدید را در 23 اکتبر معرفی کند، به این معنی که این شرکت می‌تواند بار دیگر ما را با محصولات زودهنگام غافلگیر کند.

ما باید توجه داشته باشیم که حرف آخر با اپل است زیرا انتظار داشتیم این شرکت رویداد آیفون 16 در 10 سپتامبر، اما این شرکت به طور رسمی آن را یک روز زودتر اعلام کرد. علاوه بر این، این احتمال وجود دارد که اعلامیه‌ها در ماه اکتبر و راه‌اندازی آن در نوامبر انجام شود، اما قبل از حدس‌زنی بیشتر در مورد تاریخ‌ها، منتظر رسیدن جزئیات نهایی خواهیم بود.

تعداد زیادی مک روی میز اپل وجود دارد که قرار است به روز شوند، از جمله Mac mini، iMac، و مدل‌های جدید MacBook Pro. ما انتظار داریم که این شرکت مدل های M4 Pro و M4 Max MacBook Pro را در هر دو اندازه 14 و 16 اینچی به همراه مک مینی بازطراحی شده معرفی کند، Mac mini در حال حاضر انتظار می رود تحت طراحی مجدد با شایعات حاکی از آن است که باریکتر از قبل خواهد بود. یکی از دستگاه های جدیدی که مشتاقانه منتظر آن هستیم، آی مک 24 اینچی با تراشه M4 است.

برای اولین بار، این شرکت می تواند 8 گیگابایت رم را رها کند و 16 گیگابایت را به عنوان نسخه پایه ارائه دهد، تغییری که دائماً توسط منتقدان و فناوری ذکر شده است. جامعه ما گمان می کنیم که اپل در سال آینده با انتشار سری مک بوک ایر، همان تغییر را ایجاد کند، که ارتقای ارزشمندی خواهد بود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل