چانگ هارد فورک راه اندازی شد، کاردانو به سمت حکومت غیرمتمرکز تغییر کرد—پرایس ADA واکنش نشان داد

چانگ هارد فورک راه اندازی شد، کاردانو به سمت حکومت غیرمتمرکز تغییر کرد—پرایس ADA واکنش نشان داد

  • Cardano (ADA) اولین مرحله از هارد فورک مورد انتظار را راه اندازی کرده است و مرحله دوم پس از 90 روز انتظار می رود. 
  • به گفته یک تحلیلگر، زمانی که بیت کوین به 500000 دلار برسد، ADA می تواند تا 75 دلار افزایش یابد. 

کاردانو (ADA) اولین مرحله از هارد فورک چانگ خود را به طور رسمی راه اندازی کرده است، که گامی بزرگ به سوی تبدیل کامل به یک مدل حکومتداری تحت رهبری جامعه است. این ابتکار کاردانو را به اولین بلاک چین بزرگ تبدیل کرده است که ساختار حاکمیت متمرکز خود را به یک سیستم حاکمیت غیرمتمرکز مبتنی بر توکن تبدیل کرده است. 

چه چیزی در مرحله اول باید انتظار داشت

طبق گزارش رسمی کاردانو پست وبلاگ، این مرحله اول شاهد معرفی کامل ویژگی حاکمیت اولیه در حین آماده سازی زمینه خواهد بود. برای عملکرد دوران کانوی. طبق گزارش ها، طی 90 روز آینده، ثبت نام DReps فعال خواهد شد و دارندگان ADA می توانند قدرت رای خود را تفویض کنند. پلوتوس همچنین برای فعال کردن امکانات رای گیری پیچیده معرفی خواهد شد. 

در گزیده‌ای از این پست آمده است:

Chang همچنین رمزنگاری های اولیه پیشرفته Plutus، دیگر موارد اولیه جدید و بهبود عملکرد را به پلتفرم می آورد. این موارد افزوده شده به توسعه‌دهندگان جعبه ابزار ایجاد قرارداد هوشمند غنی‌تری ارائه می‌دهد که هم تجربه توسعه‌دهندگان و هم کاربر را بهبود می‌بخشد و امکانات جدیدی را برای برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) در Cardano باز می‌کند.

همانطور که ما گزارش شده قبلاً، هدف این مرحله تضمین امنیت مطلق و افزایش است. تداوم در مرحله راه‌اندازی حاکمیت بررسی ما از نقشه راه انتقال همچنین ایجاد یک قانون اساسی موقت و همچنین یک کمیته موقت قانون اساسی را فاش می کند. 

تیم کاردانو (ADA) فاز دوم چانگ را راه اندازی کرد

بلافاصله پس از 90 روز، مرحله دوم آغاز می شود، جایی که جامعه حکمرانی غیرمتمرکز را آغاز می کند. Intersect، یک سازمان مبتنی بر اعضا برای جامعه Cardano، سپس مسئولیت ایجاد و تسهیل جامعه در ابتکارات خودگردانی برای اکوسیستم را بر عهده خواهد گرفت. بر اساس گزارش ها، این مرحله همه نهادهای حکومتی، از جمله DReps، SPOs، و کمیته موقت قانون اساسی را قادر می سازد تا در مورد اقدامات حاکمیتی رای دهند. 

در خطاب به جامعه، چارلز هاسکینسون، یکی از بنیانگذاران Cardano، شروع پروژه، چالش های پیش رو و توسعه پیشگامانه فعلی را تشریح کرد. 

وقتی به این فکر می‌کنم که از کجا به‌عنوان یک اکوسیستم شروع کردیم، این فقط یک ایده بود… ما در طول سال‌ها به‌شدت رشد کرده‌ایم. فراز و نشیب وجود داشته است، ناامیدی های زیادی وجود داشته است، اما اکنون ما اینجا هستیم. اکنون ما امروز اینجا هستیم … روزی که در آن کل اکوسیستم، جامعه و هر دارنده ADA شانه به شانه برابر با یکدیگر می ایستند و همه آنها در آینده نظری دارند، نه فقط در مورد این پروتکل، بلکه آنچه این پروتکل می تواند انجام دهد. برای همه در جهان.

علیرغم این اخبار هیجان انگیز، توانایی های صعودی ADA توسط باد نزولی گسترده بازار سرکوب شد و قیمت را به 0.325 دلار کاهش داد. در 24 ساعت گذشته، دارایی 5% کاهش یافته است و همچنین در هفت روز گذشته 13% کاهش داشته است.

صرف نظر از این، تحلیلگران TradingView، از جمله آلن سانتانا، پیش‌بینی کرده‌اند که ADA می‌تواند تا 2200 درصد در آینده افزایش یابد. به گفته وی، ADA می تواند 284.58 درصد از سطح فعلی افزایش یابد و در کوتاه مدت به 1 دلار برسد. بعداً می‌تواند با 475.39 درصد افزایش به 1.6 دلار برسد. 

یکی دیگر از تحلیلگران آریان، که قویاً معتقد است عملکرد ADA ارتباط تنگاتنگی با بیت کوین، پیش بینی می کند که زمانی که بیت کوین به 500 هزار دلار برسد، دارایی می تواند به 75 دلار برسد. این نشان دهنده افزایش 19405 درصدی نسبت به قیمت فعلی است. 


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل