آیفون 16 پرو، آیفون 16 پرو مکس با یک قهوه جدید توسط یک خرده فروش خاورمیانه ای همراه با ارتقای احتمالی دوربین عرضه می شوند.

آیفون 16 پرو، آیفون 16 پرو مکس با یک قهوه جدید توسط یک خرده فروش خاورمیانه ای همراه با ارتقای احتمالی دوربین عرضه می شوند.

Apple هر سال، با آزمایش‌های مختلف، پوشش‌های جدیدی را برای سری iPhone Pro خود معرفی می‌کند. به طور طبیعی، عرضه یک مدل جدید در همان رنگ منجر به یک استراتژی ملایم می شود، به همین دلیل است که این شرکت هر 12 ماه یکبار تغییرات را تغییر می دهد. در این مناسبت، یکی از خرده‌فروشان خاورمیانه به ما اشاره کرده است که باید کمربند ایمنی خود را برای آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس که احتمالاً با یک قهوه جدید وارد می‌شوند، ببندیم، و این اولین باری است که اپل این رویکرد را اتخاذ می‌کند.

تیزر همچنین اشاره می‌کند که آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس یک ویژگی ماکرو جدید به دست خواهند آورد که به آن اجازه می‌دهد هنگام بزرگ‌نمایی سطح دیوانه‌کننده‌ای از جزئیات را ثبت کند

این تیزر توسط شرف دی جی، یک خرده فروش مشهور لوازم الکترونیکی مصرفی مستقر در دبی ارسال شده است. به جز «Stay Tuned» که در پایان کلیپ 14 ثانیه ای ذکر شد، متن دیگری وجود نداشت که ویژگی های جدید آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس را برجسته کند. خوشبختانه، این امر غیرضروری بود، زیرا ویدئو پیام را سیاه و سفید ارائه کرد. نکات ظریف توسط @emkwan مورد توجه قرار گرفت و تیزر را در X پست کرد و یک فنجان قهوه را نشان داد.

ویدئو روی قهوه زوم می‌کند، با آرایه نمادین دوربین سه‌گانه عقب، همراه با متن دو کلمه‌ای درست در انتها. اکنون، این نوشیدنی به تنهایی نشان می‌دهد که آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس با رنگ جدیدی وارد بازار خواهند شد، اما چیز دیگری نیز وجود دارد. روشی که ویدیو روی قهوه زوم می‌کند نشان می‌دهد که اپل می‌تواند ویژگی ماکرو جدیدی را برای هر دو پرچم‌دار معرفی کند و سطوح مضحکی از زوم را برای ثبت جزئیات باورنکردنی به ارمغان بیاورد.

اپل در حال حاضر این ویژگی را از آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس به بعد ارائه می‌کند و از دوربین Ultra Wide برای عکاسی ماکرو استفاده می‌شود. این شرکت می‌تواند لایه جدیدی را به این ویژگی تصویربرداری معرفی کند و نماهای نزدیک بهتری ارائه دهد. در حالی که ما میزان کامل این جزئیات را نمی دانیم، 9 سپتامبر اپل رویداد “It’s Glowtime” فقط یک هفته باقی مانده است، بنابراین زمان کاملی برای اعلام این خبر و کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرچمداران جدید باقی نمانده است.

منبع خبر: @emkwan

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل