اخبار روزاقتصاد

سپتامبر نزولی 155 میلیون دلار انحلال ارزهای دیجیتال را به همراه داشت

سپتامبر نزولی 155 میلیون دلار انحلال ارزهای دیجیتال را به همراه داشت

همانطور که انتظار می‌رفت، شروع نزولی در ماه سپتامبر میزان انحلال بیشتری را در بازار ارزهای دیجیتال به همراه داشت.

طبق داده‌های ارائه شده توسط Coinglass، مجموع نقدینگی‌های ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۶ درصد افزایش یافته و در حال حاضر ۱۵۵ میلیون دلار است. اکثر انحلال‌ها از بیت‌کوین ( BTC)، به ارزش 45.6 میلیون دلار — 36.7 میلیون دلار لانگ و 8.9 میلیون دلار شورت.< /p>

اتریوم (ETH) شاهد انحلال‌های 39.7 میلیون دلاری بود — 32.2 میلیون دلار طولانی و 7.5 میلیون دلار شورت – به ازای هر داده از Coinglass. 

بر اساس گزارش CoinGecko داده. N

BTC در 24 ساعت گذشته 1.5 درصد کاهش یافت و در زمان نگارش این مقاله با قیمت 57500 دلار معامله می شود. اتریوم افت 2 درصدی را ثبت کرد و در حال حاضر با قیمت 2440 دلار در حال تغییر است.

داده‌های Coinglass نشان می‌دهد که بزرگترین سفارش انحلال، به ارزش 10 میلیون دلار در جفت BTC/USDT، در Binance، صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات، اتفاق افتاده است.

بایننس مجموعاً 74.5 میلیون دلار انحلال داشته است و پس از آن OKX 49.9 میلیون دلار است.

طبق گزارش Coinglass، خرس‌ها معمولاً در ماه سپتامبر غالب بوده‌اند و قیمت بیت‌کوین در هشت سال از 11 سال گذشته شتاب منفی داشته است. به طور متوسط، BTC در ماه سپتامبر طی 11 سال گذشته 4.53 درصد کاهش یافته است.


Bearish September brought $155m in cryptocurrency liquidations - 1
نقشه قیمت ماهانه BTC – 2 سپتامبر | منبع: Coinglass

به ویژه، قیمت بیت کوین شاهد حرکت نزولی در سه ماهه سوم دو سال گذشته بود. به ازای Coinglass، BTC در سه ماهه سوم 2022 و 2023 به ترتیب 2.5٪ و 11.5٪ کاهش یافت.

نگاه کردن به کلان اقتصادی که به طور بالقوه می توانند جهت بازار را تغییر دهند. 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا