انجمن شیبا اینو رهبری را بر عهده می گیرد: پیشنهاد حیاتی DAO در افق

انجمن شیبا اینو رهبری را بر عهده می گیرد: پیشنهاد حیاتی DAO در افق

  • جامعه شیبا اینو فعالانه در حکمرانی شرکت می‌کند و در مورد تخصیص بودجه برای افزایش تمرکززدایی و پاسخگویی رای می‌دهد.
  • علی‌رغم کاهش اخیر قیمت‌ها، تلاش‌های جامعه، مانند درخواست‌ها و رای‌های حاکمیتی، با هدف ایجاد تعامل و ایجاد ارزش بلندمدت در اکوسیستم است.

طبق یک منبع، جامعه شیبا اینو در حال آماده شدن برای رای گیری قابل توجهی در مورد تخصیص بودجه از 31 اوت است، با هدف افزایش پاسخگویی و تمرکززدایی در اکوسیستم خود. این توسعه جدید recent CNF برجسته می کند که پیش بینی می کند شیبا اینو تا سال 2025، یک سال پس از نصف شدن بیت کوین، به بالاترین حد خود خواهد رسید.

یک پیشنهاد حیاتی DAO در افق است، جایی که گروهی شامل LC، GOSSIP Shib، Kaal Dhairya، Shytoshi Kusama، و امضاکننده‌ای که توسط رأی DAO انتخاب شده است، وجوه را مدیریت خواهند کرد. سپس این وجوه از طریق رای گیری دیگری انجام می شود و به جامعه اجازه می دهد تا نحوه استفاده از آنها را پیشنهاد دهد. هنگامی که جامعه تصمیم گرفت، امضاکنندگان طرح را طبق توافق اجرا خواهند کرد.

رای حکومتی شیبا اینو در مورد تخصیص وجوه

دارندگان Shiba Inu هستند رای گیری در مورد نحوه استفاده از 37.5 ETH از یک پروژه شریک. این گزینه ها شامل ایمن کردن وجوه در یک کیف پول مولتی سیگ، سوزاندن آنها با خرید SHIB، تامین مالی یک پروژه اجتماعی یا اجازه دادن به صاحب کیف پول برای نگهداری دارایی ها است. هدف این رأی بهبود حکومت غیرمتمرکز پلتفرم است.

قیمت SHIB و تأثیر جامعه

تکرار مجدد CNF اخیر به روز رسانی، همچنین متوجه شدیم که انجمن Shiba Inu دادخواستی را آغاز کرده است که از Binance خواسته است روزانه 1٪ از تمام تراکنش های توکن SHIB را بسوزاند. این طومار قبلاً از 1000 امضا فراتر رفته است و به هدف خود یعنی 1500 رای اضافی نزدیک شده است.

با این حال، رای تا کنون کمترین تأثیر را بر قیمت SHIB داشته است، به طوری که میم کوین در 24 ساعت گذشته با تغییر 4.15٪ در یک طرف معامله می‌شود. SHIB طی هفته گذشته افت 12.95%، کاهش 15% در ماه را تجربه کرده است و در حال حاضر در قیمت 0.00001322 دلار قرار دارد. نمودار قیمت SHIB را در زیر ببینید.

با وجود این، بسیاری از اعضای جامعه بر این باورند که رای گیری مشارکت گسترده تر جامعه را افزایش می دهد. در حال حاضر، 98.4٪ از کاربران به سوزاندن وجوه رای مثبت داده اند و دوره رای گیری در 4 سپتامبر به پایان می رسد.

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل