بسیج محدود به قشر خاص نیست؛ در ایران ۸۵ میلیون بسیجی داریم

بسیج محدود به قشر خاص نیست؛ در ایران ۸۵ میلیون بسیجی داریم

۲۰:۳۷ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳

حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل در دیدار مسئولان سازمان بسیج اقشار استانبا تاکید بر اجرای تدریجی برنامه‌های بسیج در جامعه افزودوگفت: با تاسی از خلقت انسان که تدریجی صورت گرفته است هر کار و اقدام فرهنگی و حسنه را مرحله به مرحله پیش ببرید تا پیشرفت‌های حاصله در جامعه مشهود اثرگذار باشد.

وی با اشاره بیانات رهبر انقلاب و خدمت خالصانه بسیج به آحاد ملت گفت: خدمت بسیج به مردم وابسته به ذائقه و سلیقه آنها نیست و نوع پوشش و تفکر افراد جامعه ملاک عمل بسیج قرار نمی گیرد بلکه ایرانی بودن شرط خدمت بسیج است.

وی توجه خاص بسیج به افراد انقلابی را ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد: ۴۵ سال تلاش و پیشرفت مرهون و مدیون شجره طیبه بسیج است که براساس اندیشه‌های والای امامین انقلاب تاسیس و تدوام یافت و ارزش الهی و اسلامی را در جامعه به منصه ظهور رساند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عقب نشینی از جریان خدمت در جامعه مذموم خواند و تاکید کرد: بسیج با تمام توان در هر مرحله از امور جاری کشور حضوری فعال دارد و مسئولان با بهره گیری ظرفیت‌های این بدنه پیشرو در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام اسلامی گام‌های اثرگذار برمی دارند.

در ابتدای این دیدار سرهنگ صفدری فرمانده بسیج اقشار آذربایجان شرقی از عملکرد این سازمان گزارش داد و تعدادی از مسئولان آن به بیان نکته نظرات خود پیرامون مسائل و مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی استان ارائه دادند.

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل