ماسک در پرونده Dogecoin پاک شد: آیا DOGE Price Surge و X Platform یکپارچه سازی بعدی است؟

ماسک در پرونده Dogecoin پاک شد: آیا DOGE Price Surge و X Platform یکپارچه سازی بعدی است؟

  • الون ماسک برنده دعوی شده است که از او خواسته شده بود ۲۵۸ میلیارد دلار غرامت به اتهام دستکاری در بازار Dogecoin (DOGE) بپردازد. 
  • به گفته قاضی، تفسیر شاکیان از فعالیت‌های ماسک در رسانه‌های اجتماعی بی‌اساس است. 

الون ماسک تسلا رسماً توسط قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده، آلوین هلرستین، پس از یک نبرد حقوقی دو ساله بین گروهی از دوج کوین (DOGE) سرمایه گذاران و میلیاردر. 

در سال 2022، سرمایه‌گذاران شکایتی علیه ماسک و شرکتش، تسلا، به اتهام کلاهبرداری از آنها از طریق یک سری توییت‌های دستکاری کردند. در یکی از حضورهای خود در دادگاه فدرال منهتن در سال 2023، سرمایه‌گذاران اشاره کردند که ماسک به اینفلوئنسرهای آنلاین پرداخت می‌کند و همچنین از حضور خود در برنامه‌های “شنبه شب زنده” NBC برای تبلیغ Dogecoin استفاده می‌کند و تقاضا برای بالا بردن قیمت در حین بالا بردن قیمت‌ها را تحریک می‌کند. از طریق کیف پول‌های چندگانه Dogecoin که او یا تسلا کنترل می‌کند، به هزینه آنها سود می‌برد. 

به عنوان بخشی از استدلال‌های خود، سرمایه‌گذاران به نمونه‌ای اشاره کردند که ماسک لوگوی پرنده آبی توییتر (X) را با آرم Dogecoin جایگزین کرد و قیمت را تا 30% افزایش داد. پس از این حرکت، مدیرعامل تسلا در ماه آوریل حدود 124 میلیون دلار Dogecoin فروخت. در مجموع، ماسک متهم شد که عمداً قیمت DOGE را بیش از 36000٪ طی دو سال بالا برده و به آن اجازه سقوط داده است. این اتهام همچنین در شکایت اصلاحیه سوم پیشنهادی در دعوی قضایی که در ژوئن 2023 شروع شد، گنجانده شد. 

در ماه مارس، ماسک و تسلا درخواست اخراج کردند و ادعا کردند که شکایت اصلاح شده دوم یک “اثر تخیلی خیالی” است. در پاسخ به سومین مورد در 26 مه، متهمان استدلال کردند که این ادعاها غیرقابل توجیه است. 

ماسک برنده پرونده است، آیا X Dogecoin را ادغام خواهد کرد؟

در 29 آگوست، دادگاه پرونده را رد کرد که 258 میلیارد دلار از ماسک غرامت خواسته بود، زیرا ما گزارش شده قبلاً. قاضی هلرشتین در حکم خود اشاره خاصی به تفسیر شاکیان از توییت های ماسک در رسانه های اجتماعی کرد. به گفته دادگاه، این توییت‌های مورد بحث توسط شاکیان اشتباه گرفته شده است. علاوه بر آن، او اظهار داشت که «هیچ سرمایه‌گذار معقولی» بر اساس این توییت‌ها تصمیمات سرمایه‌گذاری نمی‌گیرد. 

این اظهارات آرمان‌آمیز و پف‌آمیز هستند، واقعی نیستند و مستعد جعل هستند.

پس از این پیروزی، علاقه مندان به Doge تمرکز خود را بر روی ادغام میم کوین در X متمرکز کردند. سال گذشته، ماسک به صورت عمومی اعلام کرد که X را به «برنامه همه چیز”. بعداً، یک کاربر X با نام Swak که به دلیل افشای ویژگی‌های آینده شناخته می‌شود، فاش کرد که ویژگی‌های پرداخت در حال توسعه هستند. در حالی که هیچ اشاره مستقیمی به Doge در توسعه در حال انجام نشده است، اظهارات اخیر ماسک مبنی بر داشتن نقطه نرمی برای میم سکه امید را برانگیخته است. 

در میان پس‌زمینه این اخبار هیجان‌انگیز، یک تحلیلگر به نام Kenobi پیش‌بینی کرده است که Dogecoin می‌تواند تا سال 2025 به 6 دلار برسد. طبق تحلیل ما، پیش‌بینی Kenobi بر این واقعیت استوار است که دارایی در حال پاک کردن صفر است. ” هر چهار سال یکبار نگاهی دیگر به نظریه او نشان می دهد که DOGE ممکن است یک صفر را تا سال 2026 حذف نکند زیرا قبلاً یک صفر را در این چرخه “کشته”. 

در زمان انتشار، DOGE پس از کاهش 9.9% در هفت روز گذشته، با قیمت 0.10 دلار معامله می‌شد. 


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل