اتریوم بعدی یا سولانا؟ پیش فروش DTX Exchange سریعتر از حد انتظار به مرحله 3 می رسد

اتریوم بعدی یا سولانا؟ پیش فروش DTX Exchange سریعتر از حد انتظار به مرحله 3 می رسد

در بازار کریپتو، هر معامله‌گری می‌خواهد تازه‌کاری پیدا کند که بتواند موفقیت همتایان با سابقه خود را ببیند. در حال حاضر، DTX Exchange (DTX) با این توصیف مطابقت دارد، زیرا پیش فروش آن تنها در چند ماه کوتاه به مرحله 3 رسیده است. تقاضا آنقدر زیاد است که بیش از 2 میلیون دلار افزایش یافته است و پیش بینی ها می گویند که قبل از شروع اکتبر 2024 به 3 میلیون دلار خواهد رسید.

برخی تحلیلگران اشاره می کنند که DTX می تواند اتریوم بعدی (ETH) یا سولانا (SOL) باشد. آنها در حال پیش بینی افزایش بالقوه 80 برابری برای این تازه کار در سال جاری هستند. به خواندن ادامه دهید تا دلیل آن را بیابید.

اتریوم (ETH): تحلیلگر می گوید صبور باشید

اتریوم (ETH) یک رمزارز است که اخیراً دچار تلاطم شده است. بر اساس CoinMarketCap، قیمت اتریوم تقریباً 25 درصد کاهش یافت. نمودار ماه با این وجود، پوزیدون، تحلیلگر رمزارز، هنوز به ETH ایمان دارد.

طبق پست X او، افراد باید در مورد این پست صبور باشند رمزارز اتریوم به زودی افزایش می یابد. Poseidon می گوید که ETH از آگوست تا اکتبر قبل از مشاهده روند صعودی پنج ماهه به $6000 پایین ترین سطح خود را تشکیل می دهد.

در نتیجه، تحلیلگران بازار پیش بینی جدیدی از قیمت اتریوم انجام داده اند. آنها پیش بینی می کنند تا قبل از پایان سپتامبر 2024 به 3000 دلار افزایش یابد.

Solana (SOL): پیش‌بینی ATH جدید

Solana (SOL) یکی دیگر از سکه های قرمز معامله می شود. آمار CoinMarketCap نشان می‌دهد که قیمت Solana در 30 روز 25 درصد کاهش یافت. با این حال، یکی دیگر از تحلیلگران ارزهای دیجیتال نیز نسبت به SOL خوش بین است. کالئو به 645 هزار دنبال کننده X خود گفت که سولانا می تواند به ATH های جدید دست یابد و به 370 دلار.

مشخصات فنی کریپتو Solana از این بیانیه پشتیبانی می کند. به عنوان مثال، سطح RSI آن اکنون صعودی است و در 80 قرار دارد که در منطقه خرید قرار دارد.

به دلیل این عوامل، کارشناسان حوزه کریپتو در پیش‌بینی قیمت سولانا، این سکه را در سپتامبر 2024 با قیمت 148 دلار پیش‌بینی کردند.

تبادل DTX (DTX): در میان پیش فروش های برتر در حال حاضر

به دلیل عملکرد عالی پیش فروش، DTX Exchange (DTX) در کانون توجه قرار گرفته است. خریداران اولیه اکنون بازدهی 200٪ را مشاهده می کنند زیرا سریعتر از حد انتظار وارد مرحله 3 شده است. تبلیغات DTX Exchange شگفت‌انگیز است، همانطور که حتی YouTuberهایی مانند Crypto League می تواند یک پلتفرم تغییر دهنده بازی باشد.

DTX Exchange با راه‌اندازی یک پلتفرم معاملاتی ترکیبی که می‌تواند بیش از 10000 تراکنش در ثانیه را پردازش کند، تجارت آنلاین را دوباره تعریف می‌کند. مردم حتی می توانند بیش از 120 هزار کلاس دارایی مانند FX، کالاها و رمزارزها را با اهرم 1000 برابری خریداری کنند. این را می توان در حریم خصوصی کامل انجام داد زیرا هیچ بررسی KYC ثبت نامی انجام نمی شود.

توکن ابزار DTX بخش بزرگی از اکوسیستم آن است. نگه داشتن آن ابزارهای تحلیلی بهتر و کارمزدهای معاملاتی کمتری به شما می دهد. DTX اکنون در مرحله 3 0.06 دلار ارزش دارد – جهشی 200٪ از قیمت اولیه آن. اما، این قیمت پس از شروع مرحله 4، 33 درصد دیگر به 0.08 دلار افزایش خواهد یافت. برخی تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که پس از فهرست شدن DTX در صرافی Tier-1 در سه‌ماهه سوم سال 2024، افزایش 80 برابری دیگری در راه است.

آیا تبادل DTX می تواند اتریوم بعدی باشد یا سولانا؟

عملکرد پیش فروش DTX Exchange مشابه اتریوم و سولانا در مراحل اولیه آنها به نظر می رسد. از آنجایی که این تازه‌کار دارای ارزش بازار کمتری نسبت به این سکه‌های کریپتو است، بسیار سریع‌تر افزایش می‌یابد زیرا برای انجام این کار به پول جدید کمتری نیاز دارد. اتصالات آن به بازار 1.4 تریلیون دلاری FX نیز به DTX در درازمدت ثبات بیشتری می دهد – سکه ای عالی برای بازدهی سریع.

بیشتر بیاموزید:

خرید پیش فروش

از وب‌سایت DTX دیدن کنید قوی>

به انجمن DTX بپیوندید

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل