لیست سفید Qubetics در میان افزایش قیمت نزدیک به پروتکل و چشم انداز رشد تتا توجه قابل توجهی را به خود جلب می کند

لیست سفید Qubetics در میان افزایش قیمت نزدیک به پروتکل و چشم انداز رشد تتا توجه قابل توجهی را به خود جلب می کند

ارزهای رمزنگاری شده آماده هستند تا سیستم بانکی را در سال‌های آتی یا تا پایان این دهه در اختیار بگیرند. چه برنامه ای برای مقابله با این تغییر و تضمین آینده مالی خود دارید؟ وقت آن است که وارد عمل شوید، زیرا ممکن است کریپتوها از کنترل خارج شوند و با افزایش تقاضا، قیمت ها افزایش می یابد. Qubetics (TICS) قصد دارد این پیشرفت را به طور قابل توجهی تقویت کند و بر هر بخش حرفه ای با بلاک چین لایه 1 نوآورانه و اهداف بلند پروازانه خود تأثیر بگذارد. لیست سفید Qubetics به سرعت توجه جامعه رمزنگاری را به خود جلب می کند.

در همین حال، Near Protocol (NEAR) شاهد افزایش قیمت‌های خود نزدیک به 18 درصد بوده و برای رشد بیشتر در ماه‌های آینده آماده است. تتا (THETA) با پتانسیل رشد قوی خود به الهام بخشیدن به سازندگان محتوا و پخش کننده های زنده ادامه می دهد. برای اینکه بخشی از این تکامل باشید، اکنون به لیست سفید Qubetics بپیوندید یا در خطر از دست دادن جایگاه های VIP انحصاری برای پیش فروش آینده Qubetics هستید.

لیست سفید Qubetics به سرعت پس از کسب شهرت جهانی پر می شود

سرمایه‌گذاران و شرکت‌های باهوش همیشه برای دسترسی به رویدادهای جدید پیشرو مانند پیش‌فروش یا لیست‌های سفید در حال اجرا هستند. در حال حاضر، به دلایل درست، تمام توجه آنها به لیست سفید Qubetics است. Qubetics (TICS) ارز آینده با پشتیبان‌گیری از فناوری پیشرفته است. 

به‌علاوه، اگر اکنون به لیست سفید Qubetics بپیوندید، می‌توانید به‌روزرسانی‌های اخبار منحصربه‌فرد را در مورد رویداد پیش‌فروش دو روز قبل از بقیه انجمن ارزهای دیجیتال دریافت کنید. با دریافت این خبر، می توانید زودتر از آنها با قیمت های استثنایی در پیش فروش شرکت کنید. این به‌روزرسانی‌ها نیازی به اشتراک پولی ندارند و به ایمیل شما هدایت می‌شوند. 

از این رو، زمان آن فرا رسیده است که اقدامی انجام داده و در فهرست نخبگان ورودی های اولیه در اکوسیستم Qubetics قرار بگیرید. اکنون می توانید از طریق وب سایت رسمی Qubetics ثبت نام کنید. 

نزدیک پروتکل انتظار می رود قیمت ها را پس از گذشته بازیابی کند افت  

بعد از تجربه افت، Near Protocol اکنون در راه بازیابی است. اخیراً قیمت تا 18 درصد بهبود یافته است که نشان دهنده عملکرد خوشبینانه بازار در آینده است. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که اگر NEAR به موفقیت خود در حفظ موقعیت خود ادامه دهد، قیمت‌ها در ماه‌های آینده به 10 دلار افزایش خواهد یافت. چشم انداز قیمت Near Protocol نیز جهش های مثبت را در آینده پیش بینی می کند. 

شبکه تتا: رویای به حقیقت پیوسته برای پخش کنندگان ویدیو و سازندگان محتوا

استریم ویدیو و تولید محتوای دیجیتال به تنهایی صنعت اینترنت را تحت سلطه خود درآورده است و میلیاردها دلار درآمد سالانه ایجاد می کند. تتا برنامه ریزی کرده است تا از این ژانر در بهترین حالت خود استفاده کند و یک ابزار منحصر به فرد در پویایی بلاک چین ارائه دهد. این آزادی فوق‌العاده مورد نیاز خلاقان فیلم را که در تهیه محتوای سرگرمی حرفه‌ای هستند، ارائه می‌کند. در عوض، آنها حق امتیاز مادام العمر و درآمد را از محتوای میزبانی شده در بلاک چین تتا دریافت خواهند کرد. 

در رویدادهای اخیر، خودی ها درباره برنده شدن لیست سفید Qubetics در سال 2024 صحبت می کنند. در حال حاضر، لیست سفید Qubetics خبر داغ در دنیای ارزهای دیجیتال است. . فرقی نمی کند Near Protocol یا Theta را از دست داده باشید. این فرصت را حساب کنید و اکنون به لیست سفید Qubetics بپیوندید. اشتراک در لیست سفید رایگان است و ثبت نام اکنون به شما امکان دسترسی زودهنگام به سکه های TICS را با قیمت های تخفیف می دهد. 

امروز به لیست سفید Qubetics بپیوندید:

لیست سفید: https://qubetics.com
نزدیک: https://near.org/ 

تتا: https://www.thetatoken.org/

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل