مدیرعامل سابق Mt. Gox مارک کارپلس، نویسنده کریس دیکسون در میان سخنرانان انحصاری در KBW2024

مدیرعامل سابق Mt. Gox مارک کارپلس، نویسنده کریس دیکسون در میان سخنرانان انحصاری در KBW2024

سئول، کره جنوبی، 30 اوت 2024، Chainwire

هفته بلاک چین 2024، تاثیرگذارترین کنفرانس بلاک چین در آسیا، با خوشحالی اعلام می کند که مارک کارپلس، مدیرعامل سابق Mt. Gox، که از سال 2009 در صنعت بلاک چین فعال بوده است، یکی از سخنرانان انحصاری در پرچمدار KBW2024: IMPACT خواهد بود. رویداد 

Mark Karpelès اولین بار در سال 2009 فناوری‌های بلاک چین و رمزارز را از طریق بیت‌کوین کشف کرد و بلافاصله پس از آن در سال 2012 یکی از اعضای موسس بنیاد بیت‌کوین شد. او Mt. Gox را در سال 2011 خریداری کرد و پس از دوازده سال کار بر روی فناوری‌های امنیت سایبری موجود، او در سال 2023 وزیر فناوری Joseon شد. مارک همچنین به‌عنوان مدیر ارشد فناوری EllipX، یک کیف پول و صرافی رمزنگاری که نیاز به عبارت‌های عبور را از بین می‌برد و یک پلتفرم کاربرپسند برای تجارت دارایی‌های دیجیتال ارائه می‌کند، خدمت می‌کند.

علاوه بر مارک، لیست انحصاری صداهای برجسته در KBW شامل کریس دیکسون، شریک عمومی در Andreessen Horowitz و نویسنده Read Write Own: Building the Next Era of Internet است که در رویداد Kickoff برای KBW2024 سخنرانی خواهد کرد. در 1 سپتامبر 

بسیار قابل توجه است که KBW سخنرانانی را اضافه کرده است که می توانند هم گذشته و هم اکنون صنعت بلاک چین و همچنین رهبران هوش مصنوعی را که انقلاب صنعتی چهارم را هدایت می کنند، روشن کنند. در کره، جامعه بلاک چین مجذوب داستان کوه Gox شده است و مشتاق است که بفهمد چگونه این صنعت می‌تواند با بخش‌های سنتی ادغام شود.

KBW2024: IMPACT، رویداد اصلی کنفرانس یک هفته ای، دارای بیش از 300 سخنران، از جمله موارد اضافه شده جدید مانند:

  • هاکان اروغلو (مشاور – مرکز نوآوری، بانک تسویه حساب های بین المللی)
  • Mark T. Uyeda (کمیسیون، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده)
  • Rune Christensen (هم بنیانگذار، MakerDAO)
  • Stani Kulechov (موسس و مدیر عامل، Avara)
  • Alex Blania (هم بنیانگذار Worldcoin)
  • براد گارلینگ هاوس (مدیر عامل، ریپل)
  • اندرو دورجی (رئیس جمهور، جمهوری)
  • هنری چایلد (رئیس اکوسیستم، تتر)
  • یام کی چان (معاون رئیس، حلقه)
  • شان لی (هم بنیانگذار و CSO، IDA)
  • ناتان آلمن (موسس و مدیر عامل، Ondo)
  • سوتا واتانابه (موسس شبکه Astar و مدیر عامل Startale Labs)
  • سیدنی ام. گوتیرز (فضانورد سابق ناسا، رئیس فضای وایا)
  • وسلی کلارک (فرمانده عالی سابق ناتو، مدیر عامل Wesley K. Clark & ​​Associates)

مدیر عامل FactBlock، Jeon Seon-ik درباره این رویداد ابراز اشتیاق کرد و اظهار داشت: “KBW2024 فرصتی ضروری برای بررسی آخرین روندها و نوآوری ها در صنایع بلاک چین و وب 3 است. ما از ارائه یک برنامه غنی با سخنرانان با مشاغل برجسته در زمینه های مختلف خرسندیم.”

کیم سئوجون، مدیر عامل هشد، افزود: «KBW2024 در حال تثبیت خود به عنوان یک پلتفرم کنفرانس نوآورانه است که از مرزهای فناوری بلاک چین، امور مالی، محتوا و سرگرمی فراتر می‌رود. ما امیدواریم که این فرصتی باشد تا پتانسیل اکوسیستم را برای جوامع داخلی و بین المللی Web3 به نمایش بگذاریم.”

اکنون در هفتمین سال خود، KBW توسط FactBlock، سازنده اکوسیستم Web3، سازماندهی شده و توسط شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر بلاک چین Hashed میزبانی می شود. رویداد اصلی، KBW2024: IMPACT، در تاریخ 3 تا 4 سپتامبر در Walkerhill Hotel & Resort در سئول برگزار خواهد شد. 

یک رویداد کلیدی دیگر، KBW2024: AI World انجام خواهد شد مکان در 5 سپتامبر در سینما لوته، برج جهانی لوته، سئول. این نمایشگاه که توسط فایننشال نیوز و وزارت علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات سازماندهی شده است، عماد مستق، بنیانگذار هوش مصنوعی پایداری، الکس بلانیا، مدیر عامل Worldcoin و همچنین کارآفرینان برجسته کره ای در زمینه هوش مصنوعی را به نمایش می گذارد.

KBW2024: IMPACT توسط شرکای کنفرانس رسمی Sui، Movement Labs، و BlueRun Ventures Capital Management (BRV)، با حامیان عنوانی از جمله Aptos، Tron، Chiliz، DOP، Creditcoin، Sahara AI، Presto، TON، Bitthumb، پشتیبانی می‌شود. SK Telecom و Aleo. حامیان طلایی شامل Orbs، Flare Network و Ripple هستند. سازمان دهندگان KBW همچنین با Forbes Web3 همکاری کرده اند و یکی از چهار مرحله را به عنوان Forbes Web3 Stage اختصاص داده اند. فهرست کامل شرکا و حامیان مالی در وب‌سایت رسمی KBW موجود است. 

برای اطلاعات بیشتر و ادامه به‌روزرسانی‌ها در مورد هفته بلاک چین 2024، لطفاً به این آدرس مراجعه کنید: https://koreablockchainweek. com/ 

درباره هفته بلاک چین:

هفته بلاک چین (KBW) که توسط FACTBLOCK تأسیس شد و توسط Hashed میزبانی شد، یک جشنواره جهانی بلاک چین و وب 3 است که از سال 2018 در سئول، کره جنوبی برگزار می شود. این جشنواره محل تجمع برترین های بلاک چین و وب 3 جهانی بوده است. رهبران و متحد کردن جوامع مختلف.

KBW چندین رویداد اصلی معتبر از جمله کنفرانس شاخص “IMPACT” را بر عهده دارد. برای همه درگیران.

تماس با

رونی لوی
[ایمیل محافظت شده]

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل