اخبار روزفناوری

Pixel 9 Pro Fold به دلیل موقعیت سیم پیچ از شارژ از طریق Pixel Stand 2 پشتیبانی نمی کند و لوازم جانبی را بی فایده می کند

Pixel 9 Pro Fold به دلیل موقعیت سیم پیچ از شارژ از طریق Pixel Stand 2 پشتیبانی نمی کند و لوازم جانبی را بی فایده می کند

سری پیکسل 9 گوگل اخیراً در 22 آگوست وارد قفسه‌ها شد و اکنون بر روی راه‌اندازی تاشو خود تمرکز کرده است. در حالی که Pixel 9 Pro Fold در هفته آینده عرضه می‌شود، کاربران مشتاق هستند که تاشوی جدید را دریافت کنند. با این حال، آنها باید زودتر آماده شوند تا مدل جدید از شارژ با Pixel Stand 2 پشتیبانی نکند. این شرکت جزئیاتی را در مورد اینکه چرا تلفن با استفاده از پایه شارژ شارژ نمی شود به اشتراک گذاشته است.

گوگل فاش می‌کند که Pixel 9 Pro Fold از شارژرهای بی‌سیم دیگر پشتیبانی می‌کند اما از Pixel Stand 2 پشتیبانی نمی‌کند

Google Pixel 9 Pro Fold در رویداد Made by Google در سال 2024 معرفی شد و توجهات زیادی را برای ارائه یک صفحه نمایش تاشو بزرگتر و باریک تر که پردازنده Tensor G4 قدرت می دهد به خود جلب کرده است. دستگاه تاشو جدید برای پیش‌سفارش در دسترس است در تاریخ 4 سپتامبر در قفسه ها قرار خواهد گرفت.

قبل از راه‌اندازی، Google به کاربران خود اطلاع داد که Pixel Stand 2 را نمی‌توان هنگام شارژ کردن Pixel 9 Pro Fold استفاده کرد. نسل دوم Pixel Stand در سال 2021 در کنار سری Pixel 6 با قیمت 79 دلار عرضه شد. این دستگاه دارای یک آداپتور برق 30 واتی USB-C (PD 3.0 w/PPS) است و همچنین دارای یک کابل USB C-to-C است که در جعبه موجود است. وقتی نوبت به سایر مدل‌های پیکسل می‌رسد، Pixel Stand 2 با Pixel 9 تا 15 وات، Pixel 9 Pro 21 W، و Pixel 9 Pro XL تا 23W شارژ می‌شود.

Google اخیراً سند پشتیبانی خود را به‌روزرسانی کرده است تا بیان کند که Pixel 9 Pro Fold از شارژ بی‌سیم دیگر پشتیبانی می‌کند اما نه Pixel Stand 2. در توضیح دلیل خود برای این محدودیت، توضیح داد که در حالی که سیم‌پیچ شارژ نسخه قبلی بیشتر در مرکز قرار داشت و از شارژ بی‌سیم بدون درز پشتیبانی می‌کرد، Pixel 9 Pro Fold دارای نقطه شارژ کاملاً قرار ندارد و کار را دشوار می‌کند. برای شارژ بی سیم حتی در ادامه یک نمودار از تلفن را به اشتراک گذاشت تا نشان دهد سیم پیچ شارژ کجاست.

Pixel 9 Pro Fold charging coil

Google دستورالعمل‌های زیر را ارائه کرد:

هنگامی که از شارژر بی سیم دیگری استفاده می کنید، موقعیت تلفن خود را برای شارژ کردن آن تنظیم کنید. برای تأیید اینکه آیا درست تراز شده است، نشانگر شارژ تلفن خود را بررسی کنید.

این ممکن است برای آن دسته از کاربرانی که در اکوسیستم Google درگیر هستند مشکل ساز باشد. آنها این را به عنوان یک ناراحتی بزرگ و چیزی که باید قبلاً در لیست یا مشخصات Pixel 9 Pro Fold ذکر می‌شد تصور می‌کردند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا