اخبار روزاقتصاد

Solana Meme Coins BONK and WIF به خروج انبوه سرمایه گذاران مراجعه کنید. نهنگ های رمزنگاری شده در عوض به این آلت کوین مهاجرت می کنند

Solana Meme Coins BONK and WIF به خروج انبوه سرمایه گذاران مراجعه کنید. نهنگ های رمزنگاری شده در عوض به این آلت کوین مهاجرت می کنند

مم سکه‌های سولانا با Dogwifhat (WIF) و < بر نمودارهای رشد غالب در دوره اخیر صعودی بودند.BONK در حالی که نهنگ‌های کریپتو به سرمایه‌های سوداگرانه سرازیر می‌شوند، تجمع‌های انفجاری را تجربه می‌کند. اما این یک سقوط آزاد برای BONK و WIF در پنج ماه گذشته بوده است زیرا سرمایه گذاران برای نوآوری بزرگ بعدی در iGaming.

Rollblock (RBLK) است آلتکوین جدید که در آن عجله طلای دیجیتال در حرکت است. این پروتکل Web3 iGaming کنجکاوی نهنگ‌های مم سکه‌های سولانا را برانگیخته است که به سختی می‌توان آنها را از دست داد.

در مرکز بازار 540 میلیارد دلاری قمار، تحلیلگران بر این باورند که این توکن GambleFi می‌تواند به نهنگ‌های رمزنگاری با بازدهی عظیم بیش از 100 برابر پاداش دهد. /p>

BONK در ماه آگوست خونریزی قرمز دارد

BONK آگوست را با خونریزی قرمز گذراند. پس از سقوط به منطقه 0.000015 دلاری در 5 آگوست، BONK سعی کرد یک رالی ناچیز را فشار دهد اما دو بار بالای منطقه 0.00002 دلار با رد شدید روبرو شد.

فروش گسترده باعث فروپاشی BONK به منطقه 0.000018 دلاری در آخرین روزهای آگوست شد. بر اساس داده‌های Binance، BONK در ۹۰ روز بیش از ۴۵ درصد کاهش داشت و دارندگان آن ماهیانه ۳۳ درصد از اسکواش را دریافت می‌کردند.

احساس نزولی پیرامون BONK آن را تهدید می کند که اوت را به عنوان نهنگ های کریپتو بفرستید سکه های میم سولانا بسته بندی به نفع Rollblock درآمدزا.

Dogwifhat (WIF) 52٪ را در 3 ماه از بین می برد

WIF در آخرین روزهای آگوست با 1.6 دلار معامله شد. این بیش از 67 درصد کمتر از وضعیت موجود در ماه مارس است. پس از رسیدن به 4.86 دلار، WIF محبت نهنگ‌های کریپتو را از دست داد و نزدیک به پنج ماه است که سقوط کرده است.

در 5 آگوست، WIF به $1 کاهش یافت و همه سودهای حاصل از مارس را پاک کرد. 100% رشد کرد اما با فروش فلج کننده 2 دلار روبرو شد و آن را پایین آورد تا در 1.6 دلار شناور شود.

WIF -52% 90 روز ضرر دارد و دارندگان آن با بیش از 33٪ خرابی ماهانه مقابله می کنند. مثل این است که کوین‌های میم سولانا درخشش خود را از دست داده‌اند، زیرا آلت‌کوین‌های جدیدی مانند Rollblock نهنگ‌های رمزنگاری با مزایای درآمد غیرفعال پرسود را فریب می‌دهند. .

نهنگ های رمزنگاری شده در پیش فروش Rollblock (RBLK) جمع می شوند

از آنجایی که دارندگان BONK و WIF در بازدهی منفی متحمل شدند، Rollblock (RBLK) به 140 رسید % در رنگ سبز. نهنگ‌های سولانا میم نقدینگی تازه را در Rollblock crypto ICO، آن را به سمت مرز 3 میلیون دلار در مرحله 6 سوق می دهد.

قیمت RBLK به 0.024 دلار جهش کرد که 140 درصد از قیمت فاز 1 0.01 دلاری آن رشد داشت و بازدهی 2.4 برابری را برای پرندگان اولیه به ارمغان آورد. مزایای اشتراک درآمد Rollblock و پتانسیل رشد بی‌نظیر در کنار هم برای جذب سرمایه‌گذاران به اکوسیستم iGaming آن کار می‌کنند. 

11% از عرضه توکن برای جوایز رزرو شده است. یک مدل تقسیم سود سخاوتمندانه، سود هفتگی را بین دارندگان توکن توزیع می‌کند، با یک برنامه سهام پرسود که سرمایه‌گذاران را با حداکثر 30 درصد APY برای قفل کردن دارایی‌ها برای تامین نقدینگی، خراب می‌کند.

برای غنی‌تر کردن بیشتر سرمایه‌گذاران در هنگام خواب، Rollblock بازخرید هفتگی و سوزاندن توکن را اجرا می‌کند. این امر به آرامی عرضه توکن در گردش را کاهش می دهد و ارزش آن را برای افزایش سهموی قیمت افزایش می دهد.

پتانسیل رشد Rollblock در صدر بازی خلق ثروت RBLK قرار دارد. قمار یک صندوقچه گنج عظیم 540 میلیارد دلاری است. برهم زدن موقعیت این بازار، Rollblock را به یک تایتان iGaming چند میلیاردی تبدیل می کند و قیمت رمز را به آسمان می رساند.

به همین دلیل است که مم سکه‌های سولانا در حالی که نهنگ‌های رمزنگاری‌شده در حال تقلا برای Rollblock هستند قرمز می‌شوند. تکه ای از پای.

فرصت های هیجان انگیز Rollblock (RBLK) را کشف کنید ) پیش فروش امروز!

وب‌سایت: https://presale.rollblock.io/

اجتماعی: https ://linktr.ee/rollblockcasino

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا