اخبار روزاقتصاد

OpenSea اطلاعیه SEC Wells را دریافت کرد: صنعت NFT در معرض خطر است؟

OpenSea اطلاعیه SEC Wells را دریافت کرد: صنعت NFT در معرض خطر است؟

  • OpenSea متعهد می شود که با ادعای SEC مبنی بر اینکه NFT ها اوراق بهادار هستند مبارزه کند و 5 میلیون دلار برای دفاع قانونی متعهد می شود.
  • رویکرد تهاجمی SEC برای مقررات ارزهای دیجیتال تشدید می‌شود و اقدامات قابل توجهی پیش از نوامبر پیش‌بینی می‌شود.

تشدید تنش‌ها بین کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و صنعت کریپتو زمانی به اوج خود رسید که OpenSea، بزرگترین پلتفرم NFT، اطلاعیه ولز را از سازمان تنظیم مقررات دریافت کرد.

این هشدار نشان می‌دهد که SEC در حال بررسی اقدامات قانونی علیه OpenSea بر این اساس که NFTها در پلتفرم آن ممکن است به عنوان اوراق بهادار طبقه بندی شوند.

تعهد دفاع حقوقی 5 میلیون دلاری OpenSea باعث نگرانی در مورد آینده NFT می شود

دوین فینزر، مدیر عامل OpenSea، نگرانی و ناامیدی عمیق خود را از این پیشرفت ابراز کرد و تأکید کرد که NFTها نباید به همان روشی که محصولات مالی سنتی تنظیم شوند، تنظیم شوند. او ادعا کرد که NFTها اساساً کالاهای خلاقانه ای هستند، مانند هنر دیجیتال و کلکسیون، که فراتر از محدوده مقررات اوراق بهادار عمل می کنند.

در پاسخ به SEC، OpenSea متعهد شده است 5 میلیون دلار دفاع قانونی برای مخترعان و توسعه دهندگان NFT که ممکن است در موقعیت های مشابهی قرار بگیرند.

این موضوع یک شکست بزرگ برای جامعه NFT است، زیرا سؤالاتی را در مورد آینده هنر دیجیتال و زندگی بسیاری از سازندگان ایجاد می کند. طبقه بندی احتمالی NFT ها به عنوان اوراق بهادار می تواند مانع نوآوری شود و اکوسیستم NFT به سرعت در حال گسترش را مختل کند.

النور ترت، روزنامه‌نگار فاکس بیزینس، با برجستگی “تنظیمات اجرایی قوی” رئیس SEC، گری جنسلر، به بحث اضافه شد. سیاستی علیه تجارت کریپتو، که حتی در طول ماه‌های تابستانی که به‌طور سنتی شل شده است، ادامه دارد. ترت حدس زد که گنسلر ممکن است مشتاق باشد این مراحل اجرایی را قبل از نوامبر تکمیل کند.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا