طبق گزارش ها، بازی بتمن در دنیای مت ریوز در حال ساخت است

طبق گزارش ها، بازی بتمن در دنیای مت ریوز در حال ساخت است

طبق شایعه جدید به اشتراک گذاشته شده توسط خودی فیلم متیو بلونی از Puck News. مقاله پشت یک دیوار پرداخت است، اما گزیده مربوطه پوست شد در Reddit:

در سال 2020، AT&T سعی کرد واحد بازی های ویدیویی سرگرمی تعاملی برادران وارنر را به قیمت 4 میلیارد دلار بفروشد. اما ماه‌ها بعد، “بیش از حد ارزشمند برای تخلیه” تلقی شد. سپس، زمانی که زاسلاو هدایت این تیم را بر عهده گرفت، بسیاری به او توصیه کردند که بازی‌ها را آفلود کند. اما Zaz همچنان این واحد بازی را استراتژیک می‌داند، به‌ویژه که بخش‌های مختلف WBD شروع به همکاری نزدیک‌تر در زمینه‌هایی مانند نمایش و بازی آینده پنگوئن HBO کرده‌اند که هر دو در فیلم بتمن ۲۰۲۲ حضور دارند.

طبق گزارش ها، بازی در دنیای بتمن می گذرد که توسط مت ریوز ساخته شده است و فیلمی که دو سال پیش در سینما منتشر شد. در حالی که به نظر می رسد بلونی این پروژه را به نمایش پنگوئن HBO مرتبط می کند (به دلیل پخش هشت قسمت آن از 19 سپتامبر تا 10 نوامبر)، بعید به نظر می رسد که بازی در واقع روی خود پنگوئن متمرکز باشد مگر اینکه تمرکز استراتژی داشته باشد. این شرور مطمئناً به دلیل مهارتش در اکشن شناخته شده نیست.

تصور یک قهرمان بتمن مطمئناً آسان‌تر است، به خصوص پس از flop از Suicide Squad: Kill the Justice League، ساخته شده توسط استودیو پشت سه گانه محبوب Arkham. با این حال، عجیب است که برادران وارنر بازی را در دنیایی مجزا از DCU اصلی که توسط جیمز گان ساخته شده بود، تایید کرده است، که قبلا گفت فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی و بازی‌ها همه به هم متصل خواهند شد.

ممکن است مدتی طول بکشد تا درباره این پروژه بیشتر بدانیم. با این حال، طرفداران بتمن می‌توانند منتظر Arkham Shadow، دنباله واقعیت مجازی Arkham Origins در حال توسعه در Camouflaj برای Meta Quest 3.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل