آیفون 16 و هوش اپل راه را برای دستگاه‌های GenAI برای خارج کردن بازار گوشی‌های هوشمند از رکود مداوم آن هدایت خواهند کرد.

آیفون 16 و هوش اپل راه را برای دستگاه‌های GenAI برای خارج کردن بازار گوشی‌های هوشمند از رکود مداوم آن هدایت خواهند کرد.

اپل سری جدید آیفون 16 را در 9 سپتامبر معرفی خواهد کرد< /a> که مملو از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی این شرکت است که در مدل‌های قدیمی‌تر در دسترس نخواهد بود. در حالی که Apple Intelligence هنوز جدید است، این شرکت به طور بالقوه در حال آماده سازی ویژگی های جدید هوش مصنوعی است که می تواند برای آن هزینه کند، اما گمانه زنی ها در مورد این موضوع در این مرحله کمیاب است. طبق آخرین گزارش، Apple Intelligence و iPhone 16 بهم پیوسته می توانند بازار گوشی های هوشمند هوش مصنوعی را تقویت کنند.

iPhone 16 و Apple Intelligence پس از دو سال کاهش، نقش مهمی در تقویت بازار گوشی‌های هوشمند هوش مصنوعی خواهند داشت

پیش از این گزارش شده بود که Apple Intelligence هیچ تاثیری بر فروش سری آیفون 16 ندارد، اما اگر اپل افزودنی های جدید جامد در جلو را معرفی کند، مسیر می تواند روند صعودی را شاهد باشد. تا اینجا همه چیز به برنامه های این شرکت برای معرفی ویژگی های اختصاصی برای سری آیفون 16 خلاصه می شود. حتی اگر این شرکت این کار را نکند، Apple Intelligence و iPhone 16 می توانند سال آینده راه را برای بازار گوشی های هوشمند هوش مصنوعی رهبری کنند.

شکی نیست که ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل فروش این شرکت را در نیمه دوم سال جاری افزایش می‌دهد، زیرا برخی گزارش‌ها حاکی از رشد 10 درصدی سال به سال است. بر اساس تحقیقات متقابل جدید، پذیرش گسترده < یک href="https://wccftech.com/apple-its-glowtime-event-what-to-expect/">تمرکز هوش مصنوعی مولد باعث رشد کل بازار گوشی های هوشمند خواهد شد. در حالی که کل صنعت می تواند شاهد رشد قابل توجهی باشد، این می تواند یک جهش بزرگ برای اپل از نظر فروش کلی باشد.

این گزارش اشاره می‌کند که فروش جهانی گوشی‌های هوشمند پس از دو سال کاهش، با پیش‌بینی 1.23 میلیارد دستگاه، روند صعودی خواهد داشت که در مجموع رشد 5 درصدی را برای صنعت گوشی‌های هوشمند نشان می‌دهد. برای سال 2025، این گزارش بیشتر توضیح می دهد که صنعت 3 درصد دیگر رشد خواهد کرد و اپل نقش مهمی در این زمینه ایفا خواهد کرد. هارمیت سینگ ولیا، تحلیلگر ارشد می گوید: “انتظار می رود سهم گوشی های هوشمند با قابلیت GenAI از کمتر از یک پنجم در سال 2024 به بیش از نیمی در سال 2028 برسد.”

هوش اپل به ویژه چیزی است که صنعت باید از آن تشکر کند زیرا باعث رشد همه دستگاه‌های GenAI می‌شود.” این گزارش همچنین ادعا می‌کند که اپل در سال 2027 وارد دسته گوشی‌های تاشو خواهد شد و اولین آیفون تاشو خود را معرفی می‌کند که می‌تواند درآمد این شرکت را افزایش دهد و بیشتر به عنوان کاتالیزوری برای تقویت بازار گوشی‌های هوشمند تاشو عمل کند.

باید دید که Apple Intelligence و سری آیفون 16 در دنیای واقعی چگونه عمل می کنند، زیرا این شرکت قرار است میزبانی Glowtime” رویداد ماه آینده. این شرکت همچنین قصد دارد اپل واچ سری 10 جدید را با طراحی مجدد قابل توجهی که کاربران مدتی است به دنبال آن بودند، معرفی کند. آیا فکر می‌کنید اپل راه را برای دستگاه‌های GenAI آینده در صنعت پیشرو خواهد کرد؟

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل