بیت کوین (BTC) با رکود تاریخی سپتامبر مواجه است: آیا امسال متفاوت خواهد بود؟

بیت کوین (BTC) با رکود تاریخی سپتامبر مواجه است: آیا امسال متفاوت خواهد بود؟

  • قیمت بیت‌کوین با نوسانات جدید دست و پنجه نرم می‌کند و بازتابی از گذشته آن است زیرا سپتامبر همچنان بدترین عملکرد را دارد و بازدهی آن تا 19 درصد کاهش می‌یابد.
  • عواملی مانند کاهش نرخ بهره و شکستن سطوح مقاومت کلیدی می‌تواند مسیر را تغییر دهد و علی‌رغم عدم قطعیت‌های بازار، امید ایجاد کند.

همانطور که قبلاً در CNF اخیر پیش بینی شده بود به روز رسانی، فرض بر این بود که قیمت به 50000 دلار یا 70000 دلار می رسد. بر اساس گزارش های اخیر بازار، بیت کوین نوسانات جدیدی را تجربه می کند، به طوری که قیمت آن پس از یک صعود کوتاه به 73750.07 دلار در حدود 59,144 دلار در حال مبارزه است. قیمت در روز گذشته 0.08% و در هفته گذشته 2.65% کاهش یافت. نمودار قیمت BTC را در زیر ببینید.

علاوه بر این، طبق داده‌های Coinglass، سپتامبر شاهد کاهش بازدهی تا 19 درصد بوده است که آن را به عنوان بدترین ماه بیت کوین، همانطور که در حساب The Moon X توییت کرده است، نشان می‌دهد.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل