اخبار روزفناوری

آنر یک عذرخواهی بی‌هدف از سامسونگ می‌کند و به طور ماهرانه گلکسی زد فولد 6 این شرکت را بررسی می‌کند.

آنر یک عذرخواهی بی‌هدف از سامسونگ می‌کند و به طور ماهرانه گلکسی زد فولد 6 این شرکت را بررسی می‌کند.

در حالی که سامسونگ پیشگام بازار تاشو بود و پویایی صنعت را با ارائه نوآوری که کاربران مدت‌ها انتظارش را می‌کشید تغییر داد، اخیراً در تلاش است تا جایگاه خود را به عنوان رهبر در این رده حفظ کند زیرا رقابت در حال افزایش است. به خصوص با شرکت های دیگر که به شدت در حال کار بر روی ایجاد تازگی در تلفن های تاشو هستند. Honor با Magic V3 خود جامعه فناوری را شگفت زده کرده است و با ثبت رکورد ضخامت تاشو پادشاه این رده محسوب می شود. این شرکت اخیراً با یک حکاکی کوتاه طنز بر غول فناوری کره جنوبی سایه انداخته است.

Honor ابتدا سامسونگ را با ضخامت و اکنون با حکاکی میکرو روی Magic V3 خود می برد

آنر توانسته است با کار جدی روی توسعه فناوری و ارائه باریک‌ترین تلفن تاشو، Magic V2 که 10 میلی‌متر بود، موقعیت خود را به سرعت مشخص کند، اما اکنون با کار بیشتر بر روی رکورد خود را می شکند. href=”https://wccftech.com/the-honor-magic-v2-is-the-worlds-thinnest-foldable-phone-and-here-is-how-it-gets-assembled-and-takes-on -the-galaxy-z-fold-5/”>ضخامت و کاهش آن به 9.2 میلی متر با Magic V3. Honor رقابت را در توانایی خود در نوآوری و راحت تر کردن تجربه نگهداری کاربران پشت سر گذاشته است.

با نازک‌ترین گوشی تاشو که هفته آینده در سطح جهان عرضه می‌شود، آنر روشی منحصربه‌فرد برای ترول کردن پیشگام این رده، سامسونگ، به دلیل ناتوانی در غلبه بر طراحی میکرو تاشو خود ارائه کرده است. برای مقابله با این موضوع، همانطور که توسط PhoneArena، گراهام شورت، که به خاطر حکاکی های کوچک خود شناخته می شود، برای انجام این حفاری از طرف شرکت استخدام شد. آنر هنرمند را برای حکاکی استخدام کرده است. کوچکترین عذرخواهی در Honor Magic V3 برای خریداران سامسونگ، به ویژه آنهایی که گوشی گلکسی زد فولد دارند، به دلیل اینکه وقتی می دانند گزینه های بهتری در دسترس هستند، باید به کمتر راضی شوند.

از آنجایی که حکاکی در یک طرف Magic V3 قرار دارد،  که هنگام باز کردن 4.35 میلی‌متر است، حک کردن هر چیزی روی آن می‌تواند چالش برانگیز باشد، به‌ویژه یک عذرخواهی گستاخانه 166 کلمه‌ای. موارد زیر حکاکی شده است:

دارندگان عزیز Samsung Galaxy Z Fold، متاسفیم. ما می دانیم که شما برای خرید تلفنی که از وسط تا می شود و در جیب شما جای می گیرد، هیجان زده بودید. به شما وعده داده شده بود که آینده، یک شگفتی فنی، دنیایی از چندوظیفه و عملکرد بی حد و حصر. و اکنون، احتمالاً به HONOR Magic V3 جدید نگاه می‌کنید و احساس می‌کنید کمی خیانت کرده‌اید. اندازه مهم است و ما درد شما را احساس می کنیم. مانند دریافت مدال طلا و بعد از آن در مسابقه آخر شدن، دانستن اینکه یک تاشو نازک‌تر، سبک‌تر و بادوام‌تر وجود دارد، کافی است تا هر کسی انتخاب‌های خود را زیر سوال ببرد. ما آن را دریافت می کنیم. شما اولین پذیرنده بودید، پیشگامی که شجاعانه وارد قلمرو ناشناخته صفحه نمایش های تاشو با دوام مشکوک شد. شما لایق بهتری هستید در واقع شما مستحق مدال طلا هستید. با جدیت تمام، ما در HONOR متعهد هستیم که مرزهای فناوری را پیش ببریم و بهترین تجربه تاشو را برای شما به ارمغان بیاوریم. ما فقط می گوییم… اشکالی ندارد که احساس ناامید شدن کنیم. ما هم همین احساس را داریم.

آقای گراهام این کار بسیار دشوار را در حدود 90 ساعت به پایان رساند که فقط زیر میکروسکوپ قابل خواندن است. این کار به دلیل نازک بودن دستگاه و فلز سنگین استفاده شده که هنرمند مجبور بود با استفاده از قلم های نوک الماس آن را حکاکی کند، دشوار بود.

Honor نه تنها نازک‌ترین تلفن تاشو را معرفی کرد که گلکسی زد فولد 6 را با رکورد بی‌رقیب‌اش به ارمغان آورد، بلکه یک استراتژی بازاریابی واقعاً مبتکرانه برای تأکید بر موقعیت خود در بازار تاشو ابداع کرد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا