Apple Intelligence اکنون برای همه باز است، زیرا اپل در آخرین نسخه‌های بتا قفل منطقه را برای ایالات متحده حذف می‌کند

Apple Intelligence اکنون برای همه باز است، زیرا اپل در آخرین نسخه‌های بتا قفل منطقه را برای ایالات متحده حذف می‌کند

اپل سومین را منتشر کرد بتای توسعه دهنده iOS 18.1، iPadOS 18.1 و macOS 15.1، با تعداد انگشت شماری از تغییرات جدید، که بیشتر آنها حول محور Apple Intelligence می چرخند. اپل از زمان معرفی اولیه آن در WWDC زمان زیادی را صرف تکمیل این فناوری کرده است، اما این سرویس محدود به مخاطبان آمریکایی بود. آخرین نسخه‌های بتا نشان می‌دهد که Apple Intelligence در ایالات متحده قفل نخواهد شد، اما زبان انگلیسی ایالات متحده هنوز یک الزام است.

اگر می خواهید از Apple Intelligence در خارج از ایالات متحده استفاده کنید، دیگر از شما نمی خواهد که منطقه خود را تغییر دهید

در نسخه‌های بتا اولیه اشاره شد که کاربران باید زبان سیری را به انگلیسی ایالات متحده تغییر دهند و منطقه خود را برای دسترسی به ویژگی Apple Intelligence در خارج از ایالات متحده تغییر دهند. با این حال، به نظر می رسد که اپل در حال برنامه ریزی برای گسترش این سرویس با انتشار iOS 18.1 است که چند هفته پس از انتشار رسمی iOS 18 توسط این شرکت برای عموم مردم خواهد بود.

طبق اطلاعات مشاهده شده توسط 9to5mac، اپل شرایط دسترسی به Apple Intelligence در خارج از ایالات متحده را تغییر داده است، که دیگر نیازی به تغییر منطقه خود ندارد. این بدان معنی است که همه کاربرانی که در خارج از ایالات متحده زندگی می کنند می توانند به فهرست انتظار Apple Intelligence دسترسی داشته باشید و بپیوندید، اما آنها باید مطمئن شوند که زبانی که انتخاب کرده اند، انگلیسی ایالات متحده است.

با این حال، باید توجه داشته باشید که Apple Intelligence همچنان در چین در دسترس نخواهد بود و کاربران در اتحادیه اروپا باید از طریق شناسه فروشگاه App ایالات متحده وارد سیستم شوند. در حالی که این یک افزوده خوشایند است، باید دید که آیا این برنامه نهایی شرکت است یا خیر. این بدان معناست که شرکت همیشه می‌تواند با یک نسخه بتا بعدی به تنظیمات اولیه بازگردد. احتمالاً، این شرکت قصد دارد تعداد توسعه‌دهندگانی را که سرویس هوشمند اپل را آزمایش می‌کنند، افزایش دهد، که به آن برای نسخه پایدار در ماه اکتبر.

اگر آخرین نسخه iOS 18.1 بتای 3 را روی آیفون خود اجرا می کنید، دسترسی به Apple Intelligence دیگر دردسرساز نیست، اما اگر همچنان از آیفون خود در حال اجرای نسخه بتا دوم استفاده می کنید، راهنمای تفصیلی در مورد نحوه دسترسی به این سرویس در خارج از ایالات متحده.

Apple Intelligence محصول اصلی این شرکت به آیفون است و تا کنون برای همه رایگان خواهد بود، اما بعداً، این شرکت می‌تواند یک هزینه اشتراک. در حال حاضر، تنها آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس با ویژگی‌های هوش اپل سازگار هستند و سری آیفون 16 آینده نیز به این لیست اضافه می‌شود. اپل رویداد «It’s Glowtime» را در 9 سپتامبر میزبانی می کند تا سری آیفون 16 را معرفی کند، بنابراین مطمئن شوید که برای پوشش گسترده محصولات ما همراه باشید. تجربه Apple Intelligence شما تاکنون چگونه بوده است؟

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل