Star Wars Outlaws New Ray Tracing مقایسه عملکرد تانک های RTXDI در RTX 4080 را برجسته می کند

Star Wars Outlaws New Ray Tracing مقایسه عملکرد تانک های RTXDI در RTX 4080 را برجسته می کند

یک ویدیوی جدید مقایسه‌ای از Star Wars Outlaws به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شد، که در آن بهبودهای بصری ray tracing برای بازی و همچنین عملکرد موفقیت آمیز برجسته می‌شود.

ویدیو، که توسط MxBenchmarkPC گردآوری شده است، عالی است کار برجسته کردن چگونگی بهبود تصاویر بصری بازی با ردیابی پرتو و RTXDI، RTX Dynamic Illumination. مثل همیشه، هزینه عملکرد ردیابی پرتو در همه رزولوشن‌ها می‌تواند بسیار سنگین باشد، و این به ویژه برای RTXDI صادق است، که به نظر می‌رسد بیشتر شبیه فناوری است که تنها پردازنده‌های گرافیکی آینده قادر به اجرای آن با عملکرد قابل قبول هستند. در رزولوشن 4K، با NVIDIA DLSS 3.7 در تنظیمات متعادل و نسل فریم، بازی در اکثر مواقع با RTXDI روی RTX 4080 کمتر از 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود، که با توجه به اینکه چگونه GPU NVIDIA هنوز در بین بهترین پردازنده‌های گرافیکی موجود است، کاملاً گویا است. در بازار.

در حالی که اجرای Star Wars Outlaws با وضوح بالا با همه زنگ‌ها و سوت‌ها به یک سیستم قدرتمند نیاز دارد، کسانی که قصد دارند بازی را با وضوح پایین‌تر بازی کنند، باید بتوانند بدون مشکلات زیاد این کار را انجام دهند، زیرا جزئیات مورد نیاز سیستم که در اوایل این ماه به اشتراک گذاشته شد، نسبتا معقول است.

Star Wars Outlaws در تاریخ 30 آگوست برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و ایکس‌باکس سری S عرضه می‌شود. در حال حاضر برای همه کسانی که نسخه‌های طلایی و نهایی را خریداری کرده‌اند در دسترس است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل