سهام انویدیا در میان آهنگ راهنمایی خفیف، تغییر «ماسک» بلک‌ول کاهش می‌یابد

سهام انویدیا در میان آهنگ راهنمایی خفیف، تغییر «ماسک» بلک‌ول کاهش می‌یابد

این توصیه سرمایه گذاری نیست. نویسنده در هیچ یک از سهام ذکر شده هیچ سمتی ندارد. Wccftech.com یک خط مشی اخلاقی و افشای اطلاعات دارد.

شرکت انویدیا در نتایج خود برای سه ماهه دوم سال مالی 2025 از برآوردهای درآمد و راهنمایی تحلیلگران پیشی گرفت. این شرکت 30 میلیارد دلار درآمد، برای 122 درصد رشد سالانه و 16.9 میلیارد دلار درآمد خالص غیر GAAP برای 152 درصد ثبت کرد. رشد سالانه با این حال، NVIDIA همچنین درآمد 32.5 میلیارد دلاری را برای سه ماهه فعلی که سومین سه ماهه آن برای سال مالی 2025 است، هدایت کرده است.

این رقم از پیش‌بینی‌های راهنمای درآمد LSEG به 31.77 میلیارد دلار فراتر رفت، در یک ضربان ملایم که با نوسانات سریع در سهام شرکت در طول معاملات پس از فروش همراه شد. با رسمی شدن نتایج، سهام انویدیا ابتدا 9.24 درصد کاهش یافت و سپس 5.28 درصد جهش کرد تا اطمینان حاصل شود که سهام در ساعت 4:28 بعد از ظهر به طور کلی 2.62 درصد کاهش یافته است. زمان شرقی.

درآمد محاسبه مرکز داده NVIDIA سالانه 162 درصد رشد می‌کند، در حالی که پست‌های بازی رشد 16 درصدی دارند

با ورود به نسخه امروز، سوال اصلی همه برای NVIDIA در مورد خط تولید پردازنده گرافیکی Blackwell آن بود. هفته‌ها است که اخبار منتشر شده در خیابان ادعا می‌کند که Blackwell به دلیل مشکلات طراحی به تعویق افتاده است و اظهارات آماده شده NVIDIA از جنسن هوانگ، مدیر عامل شرکت، بلافاصله به این موضوع پرداخته است. هوانگ با خط تولید پردازنده گرافیکی Hopper شرکت رهبری کرد و به اشتراک گذاشت که “تقاضا همچنان قوی است“، او افزود که “پیش بینی” برای بلک ول “غیرقابل باور است.” و “نمونه ها برای شرکا و مشتریان ما ارسال می شوند.”

در بخش درآمد، NVIDIA 30 میلیارد دلار درآمد کسب کرد. این رقم رشد سالانه 122 درصدی را نشان می‌دهد و از تخمین‌های 28.68 میلیارد دلاری با حاشیه بسیار بالایی فراتر رفته است. با این حال، تحلیلگران همچنین مراقب راهنمایی های NVIDIA برای سه ماهه جاری بودند، زیرا به اندازه گیری علاقه مداوم صنعت به ارتقاء محصولات محاسباتی هوش مصنوعی کمک می کند. در این زمینه، NVIDIA 32.5 میلیارد دلار درآمد داشته است که تقریباً 700 میلیون دلار بالاتر از تحلیلگر 31.77 میلیارد دلار پیش از درآمد برآورد می کند.

سهام این شرکت، که در ابتدا 2.49 درصد جهش کرد بلافاصله پس از درآمد، نتوانست این روند را حفظ کند. قبل از کاهش زیان و افزایش 4.31 درصدی، 9.24 درصد افزایش یافت.

گزارش درآمد انویدیا، که از این نظر که با نظرات مدیر مالی همراه است، منحصر به فرد است، برای بلک ول در آینده نزدیکتر بود. به عنوان بخشی از اظهارات خود، مدیر مالی، Collette Kress به اشتراک گذاشت که مشتریان NVIDIA “به سرعت خریدهای معماری Hopper خود ادامه می دهند و در حال آماده شدن برای پذیرش Blackwell هستند.” او سپس اقرار کرد که NVIDIA دستخوش تغییر طراحی شده است. پردازنده گرافیکی هوش مصنوعی پیشرو.

طبق گفته کرس، NVIDIA “تغییر را در ماسک GPU Blackwell برای بهبود بازده تولید انجام داد.” در حالی که شرکت نمونه های مشتریان بلک ول را در سه ماهه دوم ارسال کرد، طبق مدیر مالی، رمپ تولید GPU “قرار است در سه ماهه چهارم آغاز شود و تا سال مالی 2026 ادامه یابد”. متعاقباً، NVIDIA انتظار دارد “چند میلیارد دلار درآمد بلک‌ول ارسال کند” در سه ماهه چهارم خود که در اواخر ژانویه به پایان می‌رسد.

دریافتنی‌های NVIDIA که منعکس‌کننده شراکت‌های تجاری آن است، در سه ماهه دوم رشد کرد. آنها به 14.1 میلیارد دلار رسیدند و نسبت به 7 میلیارد دلار سه ماهه سال قبل دو برابر شدند. در سه ماهه اول، مطالبات نیز به طور قابل توجهی رشد کرد، زیرا در سه ماهه قبل به 12.4 میلیارد دلار رسیده بود. انویدیا همچنین خرید مجدد سهام عظیم 50 میلیارد دلاری و همچنین حفظ سود سه ماهه 0.01 دلاری به ازای هر سهم را تایید کرد. سهام در ساعت 16:52 در بازار پس از فروش 4.57 درصد کاهش یافت. ET.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل