اخبار روزفناوری

CD PROJEKT می گوید که پیش تولید Witcher 4 تقریباً به پایان رسیده است

CD PROJEKT می گوید که پیش تولید Witcher 4 تقریباً به پایان رسیده است

امروز، CD PROJEKT درآمدهای نیمه اول خود را آزاد کرد 2024 در حالی که سرمایه گذاران را در مورد وضعیت پروژه های اصلی خود، به طور عمده The Witcher 4 (با اسم رمز Polaris) به روز می کند.

میچال نواکوفسکی، مدیر عامل مشترک CD PROJEKT، گفت:

کار بر روی Polaris (The Witcher 4) در حال پیشرفت است – تیم توسعه آن به نقطه عطفی بزرگ نزدیک می شود که پایان مرحله پیش تولید را نشان می دهد. نیمه اول سال همچنین یک دوره شلوغ برای استودیوی ما در بوستون بود، که در حال ایجاد مقدمات برای Project Orion – یک بازی جدید در دنیای Cyberpunk است.

Witcher 4 به زودی وارد مرحله تولید خواهد شد و این کار را با 410 توسعه دهنده فعال انجام خواهد داد، همانطور که در آخرین اینفوگرافیک نشان داده شده است. CD PROJEKT در مجموع بین آوریل تا پایان جولای 9 کارمند به دست آورد، با سه توسعه‌دهنده دیگر در Polaris، چهار توسعه‌دهنده در Orion (عاقبت Cyberpunk 2077)، سه توسعه‌دهنده در Sirius (چند نفره ریبوت شده The Witcher در حال توسعه است. در سیل ملاس).

تعداد کارمندان پروژه Hadar (یک IP کاملاً جدید مخفی) 20 باقی می ماند، در حالی که سه توسعه دهنده دیگر در حال کار بر روی سرویس های مشترک در تمام پروژه ها هستند، مانند هوش مصنوعی، محلی سازی، تضمین کیفیت، و غیره. در نهایت، تنها هشت توسعه دهنده از این پروژه استفاده کرده اند. به پروژه های دیگر اختصاص داده شده است، از دوازده در آوریل.

CD PROJEKT همچنین درباره راه اندازی REDkit برای The Witcher 3. Nowakowski اظهار داشت:

چند ماه از عرضه ابزارهای توسعه دهنده ما برای گیمرها می گذرد و در حال حاضر تعداد زیادی پروژه مودینگ جالب وجود دارد. ما خوشحالیم که تعامل جامعه بازی‌ها را مشاهده می‌کنیم که مشتاق به اشتراک گذاشتن ایده‌های خود هستند و قدرت جدیدی را برای The Witcher 3 به ارمغان می‌آورند – بازی‌ای که قرار است سال آینده دهمین سالگرد خود را جشن بگیرد.

نتایج مالی شرکت لهستانی کاملاً مثبت است. سود خالص آن (170 میلیون به ارز محلی، که معادل 44 میلیون دلار است) نزدیک به 90 درصد بیشتر از دوره مقایسه بود. Piotr Nielubowicz، CFO نیز گفت:

در نیمه اول سال 2024 نیز شاهد افزایش ذخایر مالی خود بودیم. علیرغم پرداخت تقریباً 100 میلیون PLN به عنوان سود سهام و تخصیص بیش از 150 میلیون PLN به پروژه های جدید، ذخایر ما با این وجود بیش از 55 میلیون PLN افزایش یافت. 

هنوز تاریخ انتشاری برای The Witcher 4 مشخص نشده است، اما با توجه به جاه‌طلبی سه‌گانه A، تصور حداقل دو یا نه سه سال تولید آسان است. به این ترتیب، این بازی ممکن است بین اواخر سال 2026 و 2027 عرضه شود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا