اخبار روزفناوری

Call of Duty: Black Ops 6 در CODNEXT Showcase به نمایش گذاشته شد

Call of Duty: Black Ops 6 در CODNEXT Showcase به نمایش گذاشته شد

Call of Duty: NEXT Showcase رسماً در حال انجام است، و در آنجا، مردم با رونمایی از ویژگی‌های شوتر آینده Call of Duty: Black Ops 6 آشنا می‌شوند. دوره دسترسی زودهنگام برای بازی نیز دور از دسترس نیست و دو روز دیگر به طور رسمی به روی بازیکنان باز می شود. در زیر نمایشگاه رسمی CODNEXT آمده است که به طرفداران هیجان زده نگاهی اجمالی به بازی Black Ops 6 Multiplayer، Zombies، Warzone و موارد دیگر می دهد.

با تنظیم کردن در ویترین، به افرادی که قبلاً پخش کننده COD فعال هستند، برای تعهد خود به پخش زنده جوایزی تعلق می گیرد، با اینکه زمان بیشتری را به تماشای پخش زنده اختصاص می دهید، جوایز افزایش می یابد. در CODNext، Treyarch و Raven با سازندگان محتوا که این فرنچایز را پوشش می‌دهند، همکاری کرده‌اند و به آن‌ها اجازه دسترسی به بازی را داده‌اند تا Black Ops 6 Multiplayer را تجربه کرده و به نمایش بگذارند و در حین بازی نظرات خود را ارائه دهند.

اگر در خانه تماشا می‌کنید، می‌توانید جوایز زیر برای تنظیم کردن. در اینجا جوایزی وجود دارد که می توانید دریافت کنید:

  • 30 دقیقه: نشان “من”
  • 60 دقیقه: کارت تماس “Earning Stripe”
  • 90 دقیقه: جذابیت “Tri Harder”
  • 120 دقیقه: طرح سلاح “The Redactor”

هواداران هیجان‌زده همچنین می‌توانند صحبت توسعه‌دهندگان را در مورد سفرشان به ایجاد Call of Duty: Black Ops 6 و برخی از حیاتی‌ترین ویژگی‌هایی که به بازی آینده اضافه می‌شوند، مانند Omnimovement بشنوند. آنها همچنین در مورد نقشه های چندنفره ای که به بازی اضافه شده اند و انتخاب های پشت نقشه هایی که اضافه کرده اند، با یک فرو رفتن عمیق در طراحی نقشه بحث خواهند کرد. با گرفتن بازخورد از بازیکنان در بازی‌های قبلی Call of Duty، توسعه‌دهندگان نشستند و در مورد اینکه چگونه می‌خواهند سناریوهای جنگ با سلاح جنگ سرد را اضافه کنند و می‌خواهند بازیکنان «آشوب کنترل‌شده» زیادی را تجربه کنند، صحبت کردند.

برای کسانی که ترجیح می‌دهند از چند نفره سنتی اجتناب کنند، بحث‌های زیادی در مورد جنبه زامبی‌های Black Ops 6 وجود دارد، یک ویژگی محبوب که در بسیاری از بازی‌های قبلی Call of Duty ظاهر شده است، و اینکه چگونه به تکرارهای قبلی نگاه می‌کردند. حالت بازی و آنچه که آن را بسیار خاص کرده است، در حالی که به آینده نگاه می کنیم تا ببینیم چگونه می توانند یک تغییر مدرن در حالت بازی ارائه دهند.

تا کنون، از آنچه که در حال حاضر در نمایشگاه CODNEXT به نمایش گذاشته شده است، Call of Duty: Black Ops 6 در حال تبدیل شدن به یک تجربه بسیار روان است، با نبردهای سریع با سلاح های جدید و حتی استعداد بیشتر در اعدام ها. استفاده از حرکت همه جانبه با افزودن مجدد omnimovement به بازی، امکان نبرد حتی سریع‌تر را فراهم می‌کند، زیرا می‌توانید در هر جایی که دوست دارید بدوید، بپرید و بلغزانید و نسبت به حریف خود برتری پیدا کنید.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا