اکوسیستم سلو پایه جدیدی برای تقویت استفاده از استیبل کوین پیدا می کند

اکوسیستم سلو پایه جدیدی برای تقویت استفاده از استیبل کوین پیدا می کند

بنیاد استابیلا ابتکار جدیدی را برای تقویت پذیرش استیبل کوین در اکوسیستم Celo با هدف ایجاد موارد استفاده در دنیای واقعی برای شبکه راه اندازی کرده است.

اکوسیستم بلاک چین Celo (CELO) از یک پایه جدید متمرکز استقبال کرده است. در مورد افزایش پذیرش و استفاده از stablecoins در شبکه خود.

بنیاد استابیلا، که توسط جامعه سلو تأمین مالی می‌شود، با هدف ارتقای پایداری مالی اکوسیستم با ترویج کاربرد واقعی استیبل کوین‌ها، به‌ویژه در بازارهای نوظهور مانند آفریقا، آمریکای لاتین و آسیای جنوب شرقی، هدف آن افزایش ثبات مالی اکوسیستم است. 28 بیانیه مطبوعاتی به اشتراک گذاشته شده با crypto.news.

“ما قصد داریم با همکاری نزدیک با صادرکنندگان استیبل کوین، برنامه های کاربردی اکوسیستم، شرکای زیرساخت، تجار و کاربران روزمره به این اهداف دست یابیم.”

بنیاد استابیلا

علاوه بر جامعه سلو، این بنیاد از Allbridge Core، Angle Labs و Wormhole Foundation حمایت کرده است.

Celo به دنبال فعالیت بیشتر استیبل کوین است

این بنیاد منابع خود را بر ارائه مشوق‌هایی برای استخرهای نقدینگی استیبل کوین، حمایت از کمپین‌های آموزشی و حمایت از پروژه‌هایی که با مأموریتش همسو هستند، متمرکز خواهد کرد. در بیانیه مطبوعاتی آمده است که با همکاری با صادرکنندگان استیبل کوین، این بنیاد قصد دارد حجم تراکنش ها و رشد کاربران را در Celo افزایش دهد و آن را به عنوان یک پلتفرم پیشرو برای استیبل کوین ها قرار دهد.

Celo در حال حاضر از استیبل کوین های اصلی مانند (USDT) و (< a href="https://crypto.news/price/usd-coin/" target="_blank" rel="noreferrer noopener">USDC)، که در مجموع بیش از 85 درصد از بازار استیبل کوین را تشکیل می دهند. با این حال، این بنیاد با تشویق استفاده از طیف متنوعی از استیبل کوین‌های ارز محلی، از جمله مواردی از Mento Labs، Angle Labs و BRLA Digital، به دنبال گسترش بیشتر اکوسیستم است.

کل ارزش بازار استیبل کوین‌های مبتنی بر سلو از 28 آگوست | منبع: DefiLlama

طبق داده‌های DefiLlama، کل سرمایه بازار استیبل کوین‌ها در شبکه Celo 337.57 میلیون دلار است و USDT تتر بیش از 75 درصد از بازار را به خود اختصاص داده است.

در مورد راه‌اندازی این بنیاد، پل کرمسکی، رئیس جهانی توسعه کسب‌وکار در کامبرلند، خاطرنشان کرد که استیبل کوین‌ها به عنوان «مورد استفاده قاتل بلاک چین» ظاهر شده‌اند، و تأکید کرد که گسترش استیبل کوین‌ها فراتر از دلار آمریکا «تلاش مهمی است که به ارمغان خواهد آورد.» این زیرساخت برای کل جهان، از جمله مناطقی که به شدت توسط ریل‌های بانکی سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل