پروتکل آبی در ژاپن در حال تعطیل شدن است و راه اندازی غربی لغو شده است

پروتکل آبی در ژاپن در حال تعطیل شدن است و راه اندازی غربی لغو شده است

تیم توسعه پروتکل آبی امروز اعلام کرد که پروتکل رایگان بازی MMORPG به زودی در ژاپن تعطیل می شود. این بازی در اصل رونمایی شد در سال 2019، این بازی در بهار 2023 در ژاپن عرضه شد. با این حال، به اندازه کافی طرفداران زیادی برای ادامه کار جمع آوری نکرد و اکنون قرار است این سرویس زنده در روز شنبه، 18 ژانویه 2025 به پایان برسد. توسعه دهندگان گفتند که به روز رسانی پروتکل آبی را با داستان های جدید تا نزدیک به پایان ادامه خواهند داد. با این حال.

ما گزارش در مورد ورشکستگی توسعه دهنده استودیوی آنلاین Bandai Namco آنلاین چند ماه پیش بود که سایه ای طولانی بر راه اندازی جهانی برنامه ریزی شده انداخت. در واقع، ناشر بازی‌های آمازون چندی پیش اشاره به اولین بازی وسترن پروتکل آبی را متوقف کردند و امروز تأیید کردند که راه‌اندازی آن در خارج از ژاپن انجام نمی‌شود.

باندای نامکو آنلاین در بیانیه خود برای اعلام پایان خدمت گفت: “ما از رابطه قوی با آمازون گیمز در طول توسعه BLUE PROTOCOL، و هر دو تیم ما از اینکه نمی‌توانیم بازی را به بازیکنان در سراسر جهان تحویل دهیم، ناامید هستند. می دانیم که این خبر ناامیدکننده است و ناامیدی شما را به اشتراک می گذاریم. ما عاشق جهان و شخصیت‌های BLUE PROTOCOL هستیم و از استقبال بازیکنان سراسر جهان در Regnas هیجان‌زده بودیم. ما به Bandai Namco Online می‌پیوندیم تا از طرفداران پرشوری که توسعه پروتکل آبی را دنبال کردند و در آزمون فنی بسته شرکت کردند، تشکر کنیم.

پروتکل آبی نبردی پر اکشن با پنج کلاس و تعداد زیادی سیاهچال و حملات را ارائه می‌دهد. این خبر مطمئناً برای طرفداران MMORPG ناامید کننده است، اگرچه آمازون همچنان به این ژانر بسیار متعهد است، همانطور که در انتشار قریب الوقوع Throne and Liberty (1 اکتبر، پس از کمی تاخیر) و < a href="https://wccftech.com/new-world-aeternum-qa-amazon-confirms-amd-fsr-hdr-support-and-keyboard-mouse-option-for-consoles/" target="_blank" rel="noopener">New World Aeternum (15 اکتبر)، بدون اشاره به کار در حال انجام بر روی The Lord of the Rings MMO، که با این حال هنوز در مراحل اولیه توسعه است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل