اخبار روزاقتصاد

ریپل با افزایش سرعت رشد XRPL، مشارکت های بانک جهانی را گسترش می دهد

ریپل با افزایش سرعت رشد XRPL، مشارکت های بانک جهانی را گسترش می دهد

  • رشد مشارکت بانکی ریپل نشان دهنده ادغام عمیق تر با سیستم مالی جهانی است.
  • فعالیت و نقدینگی پرشتاب XRPL آن را به عنوان یک پلتفرم قوی برای پیشرفت‌های آتی قرار می‌دهد.

ریپل پیشرفت قابل توجهی در مشارکت بانکی خود اعلام کرده است و تأیید می کند که موسسات مالی بزرگ در بسیاری از کشورها اکنون بخشی از شبکه پرداخت آن هستند. همانطور که قبلاً بحث شد در موضوع XRP Goes Global در CNF، تحقیقات استفاده سازمانی را در تمام هفت قاره نشان داد.

این توسعه، ادغام رو به رشد ریپل در سیستم مالی جهانی را برجسته می‌کند، با بانک‌های برجسته‌ای مانند بانک کشاورزی چین، بانک پکن، و بانک استاندارد چارترد که بخشی از لیست شرکای به‌روز شده هستند.

رشد XRPL و نوسانات بازار

علاوه بر این، با توجه به داده‌های آدرس‌های XRPL، XRP Ledger (XRPL) عملکرد قوی را با 60.8 میلیارد توکن XRP نشان می‌دهد که تعامل قابل توجهی را نشان می‌دهد. این شبکه بیش از 90 میلیون دفتر کل را بسته است که نشان دهنده عملکرد قوی از زمان راه اندازی آن است. از امروز، ریپل (XRP) با قیمت 0.5685 دلار معامله می شود که در روز گذشته 4.24٪ و کاهش داشته است. 4.53% در هفته گذشته. نمودار قیمت XRP را در زیر ببینید.

علاوه بر این، 39.1 میلیارد XRP نگهداری شده در امان بر نقدینگی موجود برای معاملات زنجیره ای و قراردادهای هوشمند تأکید دارد. راه اندازی آتی استیبل کوین RLUSD در XRPL که در اتریوم نیز ساخته می‌شود، قابلیت‌های شبکه را بیشتر افزایش دهد.

با این حال، انتقال اخیر 26.69 میلیون XRP از یک کیف پول ناشناخته به Bitstamp، به ارزش 15.49 میلیون دلار، می تواند نشان دهنده فشار بالقوه فروش یا تعدیل نقدینگی استراتژیک باشد.

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا