برترین انتخاب‌های رمزنگاری به‌عنوان سقوط تون‌کوین: بازارهای XRP، TRON و اینتل

برترین انتخاب‌های رمزنگاری به‌عنوان سقوط تون‌کوین: بازارهای XRP، TRON و اینتل

با دستگیری پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام در فرانسه، تون‌کوین (TON) پیشرو، بیش از 10 درصد سقوط کرد. این کاهش قابل توجه قیمت و ترس از نزول بیشتر باعث تغییر به سمت آلتکوین های امیدوارکننده تر شده است. در این لیست Ripple (XRP)، TRON (TRX) و Intel Markets ( INTL).

با توجه به چشم انداز رشد قابل توجه آنها، بدون ذکر عدم وجود FUD، اینها جایگزین های قانع کننده تری برای Toncoin هستند. XRP و TRON قرار است قبل از پایان سال به کشف قیمت بپردازند، در حالی که INT، یک آلتکوین نوظهور، آماده است که پس از معرفی خود منفجر شود.

Intel Markets (INTL): برای پرش 50 برابری آماده شده است

Intel Markets (INTL) یک ارز دیجیتال نوظهور با چشم انداز رشد قابل توجهی، با استفاده از سکه های معتبر مانند XRP و TRON. پیش فروش در مرحله اول است و بیش از 150000 دلار در چند روز اول پس از پخش زنده جمع آوری شده است که به پتانسیل آن اشاره دارد.

با ادغام هوش مصنوعی (AI) در تجارت کریپتو، تصمیم گرفته شده است که 36 میلیارد بازار تجارت جهانی کریپتو. این پروتکل معاملاتی هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی یک پلت فرم پیشرفته است که برای توانمندسازی معامله گران با قدرت محاسباتی بی سابقه طراحی شده است.

همانطور که به سمت پذیرش حرکت می کند، یک پروژه DeFi جدید است که در مرحله اول پیش فروش با قیمت 0.009 دلار روی آن شرط بندی می شود. این نقطه ورودی پایین یکی از بزرگترین جذابیت های آن به علاوه پتانسیل صعودی قابل توجه آن است. کارشناسان جهش 50 برابری را پس از معرفی و فهرست شدن آن پیش‌بینی می‌کنند که آن را به یکی از بهترین رمزارزهای جدید برای سرمایه‌گذاری تبدیل می‌کند.

ریپل (XRP): قبل از پایان سال 4 دلار را هدف قرار می دهد

Ripple (XRP)، یک آلت کوین مبتنی بر پرداخت، در همراه با بازار کلی ارزهای دیجیتال. طی چند روز گذشته جهش قابل توجهی در ارزش XRP صورت گرفته است که به رشد آینده اشاره دارد. همچنین، قضاوت نهایی در نبرد حقوقی طولانی مدت با SEC ایالات متحده ثابت کرده است که یک کاتالیزور صعودی است.

با بازگشت اعتماد سرمایه گذاران و افزایش احساسات، XRP به طور پیوسته در حال افزایش قیمت است و چشم انداز آن نمی تواند امیدوار کننده تر باشد. سرمایه‌گذاران روی هم جمع شده‌اند و امیدوارند بتوانند از موجی امیدوارکننده استفاده کنند.

پیش‌بینی قیمت XRP که دور آن را طی می‌کند، به افزایش بیش از ۵ دلار قبل از پایان سال اشاره می‌کند. با قیمت فعلی XRP (حدود 0.6 دلار)، این یکی از بهترین سکه‌ها برای سرمایه‌گذاری است—یک جایگزین بهتر از Toncoin با FUD.

TRON (TRX): $1

را هدف می گیرد

TRON (TRX)، یک پلتفرم ساخته شده برای ایجاد اینترنت غیرمتمرکز و توسعه dApps را تسهیل می کند، این لیست را تکمیل می کند. در ماه آگوست به دلیل ظهور میم های TRX در کانون توجه قرار گرفت.

در بازه زمانی هفتگی، قیمت TRON بیش از 20 درصد افزایش یافت و از 0.16 دلار گذشت. این جهش در ارزش، سر و صدای قابل توجهی را در جامعه و جامعه گسترده تر ارزهای دیجیتال برانگیخته است.

در همین حال، طبق پیش‌بینی‌ها، کریپتو TRON با افزایش بیش از 1 دلار تعیین شده است، که آن را به یکی از بهترین سکه‌ها برای سرمایه‌گذاری تبدیل می‌کند. با توجه به قیمت فعلی بازار، شاید سرمایه‌گذاری قانع‌کننده‌تری نسبت به Toncoin باشد.

>

نتیجه گیری

برترین انتخاب‌های ارزهای دیجیتال در میان مبارزات Toncoin، XRP، TRON و Intel Markets هستند. دو آلتکوین اول پیش از پایان سال به 5 و 1 دلار خواهند رسید. در همین حال، به عنوان یک آلتکوین در حال ظهور، INTL پس از فهرست شدن در اواخر سال جاری برای یک جهش 50 برابری تنظیم شده است.

درباره بازارهای اینتل اطلاعات بیشتری کسب کنید:

پیش فروش: https: //intelmarketspresale.com/

خرید پیش فروش: https ://buy.intelmarketspresale.com/

تلگرام: https://t.me/ IntelMarketsOfficial

توئیتر: https://x.com/ intel_markets

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل