به روز رسانی نهایی Terraform Labs رونمایی شد: پیشنهاد 4818 فصل را در میان تسویه حساب SEC می بندد

به روز رسانی نهایی Terraform Labs رونمایی شد: پیشنهاد 4818 فصل را در میان تسویه حساب SEC می بندد

  • Terraform Labs شروع به خاتمه دادن به عملیات خود کرده است، به طوری که Proposal 4818 آخرین ارتقاء زنجیره ای است که طبق توافق با SEC اجرا خواهد کرد.
  • پیشنهاد 4818 همه توکن‌های LUNA متعلق به TFL را می‌سوزاند، دارایی‌های ضرب‌شده غیرقانونی را پس از حمله IBC حذف می‌کند، و عملکرد لیست سیاهی را که هک لازم بود حذف می‌کند.

کمی بیش از دو سال پس از فروپاشی LUNA، UST، و کل اکوسیستم Terra، سرانجام شرکت پشت اکوسیستم در حال تعطیل شدن است.

Terraform Labs (TFL) در X اعلام کرد که عملیات خود را متوقف می کند، که در راستای تسویه حساب با SEC ایالات متحده است. همانطور که ما گزارش، شرکت با آژانس گری جنسلر 4.47 میلیارد دلار تسویه حساب کرد و 3.58 میلیارد دلار به ازای تمام سودهایی که به طور غیرقانونی به دست آورده بود، پرداخت شد. مابقی جریمه مدنی برای سازماندهی یکی از بزرگترین فروپاشی‌ها در صنعت کریپتو بود، جایی که بیش از 60 میلیارد دلار بلافاصله از دست رفت و صدها میلیارد دلار دیگر در مجموعه‌ای از سقوط شرکت‌های بزرگ رمزنگاری دنبال شدند مانند سه فلش پایتخت.

در پست خود، TFL فاش کرد که Proposal 4818 آخرین به روز رسانی زنجیره ای آن قبل از تسلیم کنترل شبکه به جامعه خواهد بود. TFL توسط پادشاه ارزهای دیجیتال سقوط کرده دو کوون، که به دلیل نقشش در سقوط Terra پشت میله‌های زندان است.

پیشنهاد 4818 با هدف ارتقاء شبکه اصلی Terra به نسخه 2.12.4. در میان تغییرات شامل به‌روزرسانی حداقل کمیسیون اعتبارسنجی به 5 درصد و سوزاندن LUNA آزمایشگاه Terraform است که مطابق با تسویه حساب SEC است. با این حال، LUNA که از استخر جامعه دریافت کرده است در یک قرارداد اعطایی قفل شده نگهداری می شود، و این ارتقا به شرکت اجازه می دهد تا در نهایت آن را بسوزاند.

علاوه بر این، این شرکت کیف پول دیگری با “دارای LUNA قابل توجه” دارد. ادعا می‌کند که سعی کرده است این توکن‌ها را به جامعه برای تامین مالی توسعه اهدا کند، اما ظاهرا کیف پول به خطر افتاده است و بهترین اقدام سوزاندن آنهاست.

این ارتقا همچنین به اکوسیستم اجازه می دهد تا در نهایت دارایی های استخراج شده غیرقانونی را از بهره برداری IBC حذف کند.

پیشنهاد 4818 بیشتر از حذف عملکرد لیست سیاه در شبکه حمایت می کند. این قابلیت برای جلوگیری از برداشتن دارایی های ضرب شده غیرقانونی توسط بهره بردار IBC اضافه شده بود. اما اکنون که همه آنها سوزانده خواهند شد، دیگر نیازی به داشتن درب پشتی نیست.

این پیشنهاد حداقل 30% نصاب رای را داشت و در زمان انتشار، 60.1% از آرا را به خود اختصاص داد. دوره رای گیری این پنجشنبه، 29 اوت به پایان می رسد.

در آینده، ما به دنبال ابتکارات جامعه محور مانند دستورالعمل فونیکس هستیم برای به عهده گرفتن مسئولیت های نگهداری و عملیاتی برای بلاک چین Terra، TFL نتیجه گرفت.

Phoenix یکی از مشارکت کنندگان اصلی اکوسیستم بوده است. جدیدترین پیشنهاد گروه بهره‌بردار IBC را مورد هدف قرار داد و از اکوسیستم درخواست کرد تا مجوز اکوسیستم را برای باز کردن 3 میلیون دلار LUNA از استخر جامعه برای بازخرید دارایی‌های دزدیده شده و ایجاد مجدد پل Axelar بین Cosmos و Terra بگیرد.

پیشنهاد دریافت پشتیبانی 74.84 را دریافت کرده است ٪ از جامعه در زمان مطبوعات. رای گیری در 30 اوت به پایان می رسد.

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل