شایعات تشدید می شوند: آیا بایننس قرار است بیت کوین بزرگ بعدی را فهرست کند؟

شایعات تشدید می شوند: آیا بایننس قرار است بیت کوین بزرگ بعدی را فهرست کند؟

جامعه رمزنگاری پر از شایعاتی است مبنی بر اینکه بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، به سمت فهرست کردن پروژه‌های میم کوین با تولید خوب و تحت رهبری جامعه تمایل دارد. با موفقیت فهرست‌های اخیر سکه‌های میم، گمانه‌زنی‌ها اکنون بر روی اتفاقات بعدی متمرکز شده‌اند – و به نظر می‌رسد همه نشانه‌ها به MoonBag اشاره دارند.

MoonBag اخیراً فهرست CEX را اعلام کرد که برای 16 اکتبر 2024 برنامه ریزی شده بود، اما به طرز جالبی نام صرافی را مخفی نگه داشت. این امر باعث شده است که بسیاری بر این باور باشند که بایننس می‌تواند صرافی بی‌نام باشد، به‌ویژه با توجه به سیاست سخت‌گیرانه فهرست‌بندی Binance که مانع از افشای فهرست‌های پروژه‌ها قبل از اعلام خود بایننس می‌شود. MoonBag با افزودن سوخت به آتش، با CLS Global، یک شرکت بازارساز سطح بالا که با Binance نیز شریک است، شریک شده است، که بیشتر پیشنهاد یک لیست بایننس بالقوه را دارد.

از زمانی که این شایعات شروع به پخش کردند، سرمایه‌گذاران به MoonBag هجوم آورده‌اند، تا قبل از انتشار اخبار رسمی، به آنجا مراجعه کنند. کسانی که در مرحله 7 پیش فروش MoonBag خریداری می کنند، در حال حاضر به دنبال افزایش 500 درصدی نسبت به قیمت فهرست هستند. اما اگر شایعات لیست بایننس صحت داشته باشند، این افزایش 500 درصدی می تواند به 1500 تا 2500 درصد برسد، و این یکی از فرصت های مورد بحث در حال حاضر در فضای رمزنگاری است.

با افزایش هیجان و تشدید شایعات، پنجره ورود زودهنگام به سرعت بسته می شود. برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری از پتانسیل یک لیست بایننس هستند، اکنون ممکن است زمان مناسبی باشد تا به انجمن MoonBag بپیوندند و خود را در جایگاهی قرار دهند که می تواند یک افزایش عظیم در ارزش باشد. این مورد را به دقت زیر نظر داشته باشید—اگر شایعات صحت داشته باشند، MoonBag می تواند سکه بزرگ بعدی باشد که بازار را طوفانی می کند.

Binance: https:/ /www.binance.com/en/markets/coinInfo-Meme

MoonBag: https://www.moonbag.org/

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل