بالاترو چهار همکاری آرایشی جدید در به‌روزرسانی جدید دریافت می‌کند

بالاترو چهار همکاری آرایشی جدید در به‌روزرسانی جدید دریافت می‌کند

Balatro یک بازی مستقل است که وقتی برای اولین بار در فوریه 2024 منتشر شد، جهان را غوغا کرد. این بازی به عنوان یکی از منحصربه‌فردترین بازی‌های موجود شناخته می‌شود. پوکر را با عناصر سرکش ترکیب می‌کند و تجربه‌ای زمان‌بر را ایجاد می‌کند. امروز، در جریان Indie Direct Nintendo اعلام شد که Balatro اولین همکاری خود را با چهار بازی موفق دریافت خواهد کرد. این به روز رسانی کاملا رایگان است و امروز در تمامی پلتفرم ها با نام Balatro: Friends of Jimbo منتشر خواهد شد.

این به‌روزرسانی کاملاً جنبه زیبایی دارد. بازیکنان نیازی به نگرانی در مورد خرید چیزی نخواهند داشت. این به‌روزرسانی شامل همکاری با Witcher 3: Wild Hunt، Dave the Diver، Vampire Survivors و در میان ما. این به‌روزرسانی به بازیکنان این امکان را می‌دهد که اگر متوجه شدند که از استفاده از کارت‌های معمولی همراه با Balatro حوصله دارند یا فقط می‌خواهند زیبایی‌شناسی را تغییر دهند، از دک‌های مضمون هر یک از همکاران استفاده کنند.

در حالی که تریلر به بازیکنان Balatro نگاهی اجمالی به دک‌های موجود می‌دهد، تریلر بسیار کوتاه بود و مدت زمانی کمی بیش از یک دقیقه داشت. با این حال، تریلر زیبایی‌شناسی کلیدی هر همکاری را به نمایش می‌گذارد، با بازیکنانی که می‌توانند از کارت‌هایی در بازی استفاده کنند که مثلاً Geralt of Rivia، Yennefer از Vengerberg و Jaskier the Bard روی آنها وجود دارد.

در حالی که گفته می شود صرفاً جنبه آرایشی دارد، ممکن است این دسته های جدید دارای کارت هایی باشند که پیچ و تاب های جدیدی به بازی می آورند و سطح جدیدی از تنوع را به Balatro برای کسانی که زمان قابل توجهی را در آن صرف کرده اند اضافه می کنند. حتی اگر اینطور نباشد، سطح فوق‌العاده‌ای از سفارشی‌سازی را برای کسانی اضافه می‌کند که می‌خواهند به جای یک بازی پایه استاندارد، عرشه‌ای را برای بازی انتخاب و انتخاب کنند.

در حالی که به‌روزرسانی Balatro: Friends of Jimbo یک به‌روزرسانی کوچک لوازم آرایشی است که امروزه برای همه در همه پلتفرم‌ها در دسترس است، گفته می‌شود که یک به‌روزرسانی بزرگ در سال 2025 برای بازی وجود دارد که «ایده‌ها و استراتژی‌های جدیدی را به همراه خواهد داشت. بازی.” آنچه می تواند مستلزم آن باشد هنوز مشخص نیست، اما چیزی که ما می دانیم این است که اولین به روز رسانی بزرگ برای این بازی تایم سینک این است که به عنوان “نشانه ای از قدردانی عظیم از جامعه درخشان و پرشور بازی” کاملا رایگان خواهد بود. /p>

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل