باز کردن قفل بوت لودر دستگاه شما ممکن است باعث توقف عملکرد برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی Pixel شود.

باز کردن قفل بوت لودر دستگاه شما ممکن است باعث توقف عملکرد برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی Pixel شود.

سری پیکسل 9 که در رویداد Made by Google 2024 رونمایی شد، توانست توجه زیادی را به خود جلب کند، اما عمدتاً این قابلیت‌های هوش مصنوعی بودند که این بار در آن گنجانده شده بودند که واقعاً ستاره نمایش بودند. بسیاری از کاربران توانسته اند به مدل های جدید دست پیدا کنند و آخرین ویژگی ها و پیشرفت ها را امتحان کنند. در حالی که بررسی ابزارهای هوش مصنوعی جدید برای این مجموعه برای خریداران هیجان‌انگیز بوده است، بسیاری در استفاده از ویژگی‌ها در زمانی که بوت‌لودر دستگاه باز است مشکل دارند.

بسیاری از ویژگی‌های هوش مصنوعی، مانند عکس‌های Pixel Screenshot و Pixel Studio، وقتی بوت لودر دستگاه Pixel باز است کار نمی‌کنند

به طور کلی، باز کردن قفل بوت لودر دستگاه راه را برای ویژگی‌های بیشتر هموار می‌کند، زیرا اکنون می‌توان با نصب رام‌های سفارشی و حتی حذف bloatware از پیش نصب‌شده، به قابلیت‌هایی که در غیر این صورت محدود شده است، دسترسی پیدا کرد. اگرچه این تکنیک معمولاً مفید است، نباید آن را با دستگاه‌های Google Pixel امتحان کنید، زیرا در نتیجه برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی داخلی کار نمی‌کنند.

بسیاری از کاربران آن را به انجمن های XDA< /a> برای به اشتراک گذاشتن تجربه خود در مورد باز کردن قفل بوت لودر و اینکه چگونه به چندین ویژگی مانند تصاویر Pixel Screenshot، Call Notes، Pixel Studio و حتی به‌روزرسانی‌های آب‌وهوای هوش مصنوعی برای Pixel جدید منجر شده است برنامه آب و هوا.

گزارش‌های متعددی ادعا می‌کنند که به نظر می‌رسد این ویژگی‌ها با بوت‌لودر آنلاک‌شده در مجموعه Pixel 8 و 9 کار نمی‌کنند. تبلیغ پیشرفته Google Gemini علاوه بر این، دسترسی رایگان به قابلیت‌های پیشرفته را می‌دهد، اما به دلیل به خطر افتادن یکپارچگی دستگاه، وقتی بوت‌لودر باز است، کار نمی‌کند.

کاربران راه‌حل‌های مختلفی را برای حل مشکل جاری امتحان کرده‌اند، با برخی از آنها پیشنهاد می‌شود که نصب ماژول‌های Magsik به آنها کمک کرد تا به چند ویژگی دسترسی داشته باشند. در مقابل، دیگران پیشنهاد کردند که اثر انگشت دستگاه را به یک مدل از سری پیکسل 9 تغییر دهید. در حالی که بسیاری از راه‌حل‌ها کار می‌کنند، تنها راه مناسب برای مقابله با این مشکل، حذف ریشه و قفل کردن بوت لودر است.

ما مطمئن نیستیم که چرا گوگل دسترسی برخی ویژگی‌های هوش مصنوعی را در تلفن‌های بوت‌لودر روت شده و آنلاک مسدود می‌کند، اما می‌تواند به فرآیند تأیید امنیت و یکپارچگی مرتبط باشد تا اطمینان حاصل شود که دستگاه قبل از تغییر تغییر نکرده است. برخی ویژگی‌ها مجاز هستند.

در حالی که Google به طور رسمی در مورد این محدودیت دسترسی به قابلیت‌های هوش مصنوعی ادعا شده توسط برخی از کاربران اظهار نظر نکرده است، این شرکت باید برخی از بررسی‌های یکپارچگی را انجام دهد که باعث می‌شود برخی از ویژگی‌های AI برای خط Pixel 9 غیرفعال شوند. کاربران در حال حاضر یک راه حل قابل اعتماد دارند تا زمانی که شرکت مشکل را حل کند یا بیانیه ای در مورد آن ارائه دهد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل