اخبار روزفناوری

اپل می تواند آیپد مینی 7 را در رویداد “It’s Glowtime” معرفی کند، احتمالاً با تراشه A17 Pro یا بهتر و رم بیشتر برای تقویت هوش اپل

اپل می تواند آیپد مینی 7 را در رویداد “It’s Glowtime” معرفی کند، احتمالاً با تراشه A17 Pro یا بهتر و رم بیشتر برای تقویت هوش اپل

اپل اخیراً اعلام کرد که میزبان رویداد ویژه معرفی آیفون 16 خود در 9 سپتامبر خواهد بود، و با توجه به ظاهر دعوت، ما گمان می‌کنیم که محصولات حول محور Apple Intelligence باشند. در حالی که ما انتظارات خود را در یک پست مفصل به اشتراک گذاشتیم، یک تحلیلگر برجسته ادعا کرد که این شرکت می تواند iPad mini 7 جدید را نیز در رویداد خود معرفی کند.

اپل در ماه آینده آیپد مینی 7 را با امکانات داخلی ارتقا یافته معرفی می کند، اما از همان طراحی برخوردار خواهد بود

مارک گورمن از بلومبرگ ادعا می‌کند که عرضه آی‌پد مینی ۶ فعلی در بسیاری از فروشگاه‌های اپل کم است و این نشان می‌دهد که این شرکت می‌تواند به زودی جانشین خود را عرضه کند. ما قبلاً می دانیم که رویدادهای معرفی آیفون اپل نیز صحنه ای برای به روز رسانی های سخت افزاری اضافی است. این شرکت همچنین آی‌پد مینی 6 را در رویداد سپتامبر 2021 معرفی کرد، که نشانه‌ای از این است که مینی 7 ارتقا یافته می‌تواند در ماه آینده وارد بازار شود.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از توئیت گورمن، اپل در داخل آی‌پد مینی را “محدود” می‌داند، که نشانه‌ای از این است که ارتقای دستگاه ممکن است درست در گوشه و کنار باشد. آی‌پد مینی 6 سه سال پیش عرضه شد و نشانه‌های پیری در آن دیده می‌شود، به این معنی که می‌تواند از آخرین پردازنده، احتمالاً تراشه A18 Pro، که مدل های iPhone 16 Pro را نیز تامین می کند. دلیلی وجود دارد که چرا این شرکت می تواند جدیدترین تراشه را در تبلت قرار دهد و همه اینها به ویژگی های جدید هوش مصنوعی خلاصه می شود.

ما قبلاً گزارش داده‌ایم که Apple Intelligence می‌تواند دلیلی باشد که چرا این شرکت می‌تواند کل خط تولید خود را با جدیدترین چیپ‌ست‌ها ارتقا دهد، زیرا مدل‌های قدیمی‌تر قادر به مدیریت مدل‌های هوش مصنوعی نیستند. از طرف دیگر، ما مطمئن نیستیم که این شرکت چگونه می‌تواند آی‌پد سطح پایه را قرار دهد. ما گمان می کنیم که می تواند دارای همان تراشه A17 Pro باشد که مدل های iPhone 15 Pro را تامین می کند.

به غیر از پردازنده، iPad mini 7 می‌تواند با دوربین بهبودیافته در پشت و اتصال ارتقا یافته به Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.3 عرضه شود. در مورد طراحی، دستگاه همانند شاسی قبلی خواهد بود، زیرا تنها یک نسل از زمانی که اپل پیشانی غول پیکر و تراشه را از مینی 5 حذف کرده است می گذرد. ​​این بدان معنی است که طراحی دستگاه مانند قبل خواهد بود. و ما خوشحالیم که iPad mini 6 مورد علاقه بسیاری است.

به غیر از آی‌پد مینی 7، اپل همچنین قصد دارد سری جدید آیفون 16 و اپل واچ سری 10 جدید را معرفی کند که می‌تواند با یک طراحی مجدد بزرگ همراه باشد. ما این رویداد را با جزئیات کامل پوشش خواهیم داد، بنابراین مطمئن شوید که برای اطلاعات بیشتر به این رویداد بپردازید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا