MapleStory Universe امروز از پروتکل Nexpace رونمایی کرد

MapleStory Universe امروز از پروتکل Nexpace رونمایی کرد

ابوظبی، امارات متحده عربی، 27 اوت 2024، Chainwire

  • NXPC با اجازه دادن به مشارکت‌کنندگان برای مشارکت در فرآیند ایجاد آیتم، ایجاد آیتم در بازی را دوباره تصور می‌کند و پایه و اساس رشد بلندمدت جامعه MapleStory Universe را می‌گذارد
  • NXPC اجازه می دهد تا آیتم های بازی در اکوسیستم ادغام شوند، تعامل کاربر را افزایش داده و از رشد اکوسیستم حمایت می کند

NEXPACE، یک زیرمجموعه زنجیره بلوکی Nexon Group که بر توسعه IP متمرکز است، امروز از توکن اختصاصی NXPC خود برای جهان MapleStory. هدف NXPC تقویت تجربه درون بازی برای کاربران و پشتیبانی از اکوسیستم کلی MapleStory Universe با امکان مشارکت مشارکت کنندگان در ایجاد آیتم در بازی است، نقشی که به طور سنتی برای ارائه دهندگان خدمات بازی محفوظ است.

پروتکل نوآورانه NXPC برای تقویت رشد پایدار اکوسیستم با متعادل کردن توزیع اقلام درون بازی و در عین حال تشویق مشارکت فعال کاربران طراحی شده است. با NXPC، مشارکت‌کنندگان می‌توانند با آیتم‌های درون بازی در MapleStory Universe تعامل داشته باشند و جریان طبیعی رشد جامعه محور را ارتقا دهند. با پشتیبانی از فناوری بلاک چین، آیتم‌ها می‌توانند به‌طور یکپارچه در اکوسیستم ادغام شوند و مشوق‌هایی را برای مشارکت و مشارکت فعال جامعه ارائه دهند.

سانیونگ هوانگ، مدیر اجرایی NEXPACE، گفت: “معرفی NXPC و فناوری بلاک چین به میراث 21 ساله MapleStory IP بر اعتماد ما به آنها تاکید می کند. توانایی متحول کننده برای متحول کردن تجربه بازی برای همه. توکن NXPC انگیزه‌های کاربر را با رشد بلندمدت اکوسیستم با توزیع توانایی ایجاد آیتم‌ها در بین مشارکت‌کنندگان هماهنگ می‌کند و یک چرخه فضیلت‌انگیز مداوم از تجربیات لذت‌بخش و رشد IP را تقویت می‌کند. ما مشتاقانه منتظر خط لوله قوی خود هستیم، از جمله انتشار اطلاعات جدید در مورد توکن ها در طول سال، و همچنین به روز رسانی های مختلف در اکوسیستم و PC MMORPG MapleStory N.”

عرضه آیتم‌های IP که می‌توانند از طریق NXPC بازخرید شوند، در هر چرخه محدود است، که به طور منظم تمدید می‌شود و انعطاف‌پذیری و سلامت اقتصاد درون بازی را متعادل می‌کند. عنصر کمیابی همچنین افزایش متقابل ارزش آیتم IP و ارزش NXPC را در طول زمان به شیوه ای پایدار تقویت می کند و پایه و اساس رشد بلندمدت جهان MapleStory را می گذارد.

برای روشن شدن مکانیک NXPC، MapleStory Universe «Token Comics» را معرفی کرده است که برای رفع ابهام از فناوری بلاک چین و در عین حال گسترش استراتژیک اکوسیستم MapleStory Universe استفاده می‌کند. کمیک ها به عنوان پلی بین فرهنگ بازی و نوآوری بلاک چین عمل می کنند و رسانه ای جذاب برای معرفی مفاهیم پیچیده مالکیت دیجیتال ارائه می دهند. از طریق این مجموعه آموزشی، MapleStory Universe قصد دارد تعامل جامعه را افزایش دهد و آگاهی از مأموریت خود برای تغییر شکل آینده بازی‌های آنلاین با نوآوری‌های بلاک چین را افزایش دهد.

درباره NEXPACE

NEXPACE یک پروژه توسعه IP مبتنی بر فناوری بلاک چین است که از NFTها استفاده می کند. هدف NEXPACE این است که سازندگان و کاربران را به هم نزدیک کند و یک جامعه بازی‌های نوآورانه را تقویت کند که در آن اعضا بتوانند بازی‌ها و محتوای مختلفی را که توسط سایر اعضا توسعه داده شده است، تجربه کنند. NEXPACE با فناوری بلاک چین، خدمات شفاف و ایمن ارائه می‌کند و سازندگان را تشویق می‌کند تا آزادانه ایده‌های خود را بیان کنند، در حالی که کاربران از این اختراعات تازه لذت می‌برند. این نشان دهنده فلسفه و جاه طلبی NEXPACE است.

پیوندهای رسمی MapleStory Universe

وب‌سایت رسمی ✔️msu.io

X رسمی ✔️ x.com/MaplestoryU< /p>

رسانه رسمی ✔️medium.com/@MaplestoryU

اختلاف رسمی ✔️ discord.gg/MaplestoryUniverse< /p>

یوتیوب رسمی ✔️ https://www.youtube .com/@MapleStoryU

فیس بوک رسمی ✔️ www.facebook.com/MapleStoryU.Official/

تماس با رسانه

[ایمیل محافظت شده]

تماس با

مدیر روابط عمومی جهانی
بی شین
واچسمن

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل