اخبار روزاقتصاد

Legion 2 میلیون دلار برای پلتفرم ICO مبتنی بر شایستگی جمع آوری می کند

Legion 2 میلیون دلار برای پلتفرم ICO مبتنی بر شایستگی جمع آوری می کند

Road Town، جزایر ویرجین بریتانیا، 27 اوت 2024، Chainwire

Legion قصد دارد به یکی از اولین CASPهای منطبق با MiCA تبدیل شود و به سرمایه‌گذاران غیرمعتبر دسترسی به جمع‌آوری سرمایه اولیه و پیشنهادات توکن را بدهد.

امروز، Legion ظهور می‌کند تا دوره جدیدی از جمع‌آوری سرمایه مبتنی بر شایستگی را نشان دهد. .

طبق گفته این تیم، پیشنهادات اولیه سکه (ICO) چگونگی جذب سرمایه پروژه های بلاک چین را متحول کرد. آنها فرصت مساوی برای شرکت در مراحل اولیه پروژه‌های جدید ارائه کردند و در نتیجه، برخی از قوی‌ترین جوامعی را ایجاد کردند که کریپتو تا به حال دیده است، مانند LINKMarines، ThorChads، و ETH maxis.

“من در نیم دوجین ICO شرکت کردم. من آنها را دوست داشتم، اما مشخص بود که آنها ایراداتی دارند. کلاهبرداری‌ها، ربات‌ها، و یک سرکوب نظارتی، جمع‌آوری پول زنجیره‌ای را از بین برد. اکنون کشف قیمت در معاملات پشت سر هم اتفاق می افتد. سرمایه گذاری صعودی به طور کامل خارج از زنجیره استخراج می شود، قبل از دسترسی کاربران روزمره. این بازارهای خصوصی کاملاً در تضاد با اخلاق غیرمتمرکز کریپتو قرار دارند و پروژه‌ها را با بودجه خوب، اما بدون هیچ گونه جامعه ارگانیک، می‌گذارند.» – بنیانگذار Legion مت اوکانر

Legion برای یک هدف منحصر به فرد وجود دارد: فراهم کردن فرصت‌های برابر برای جمع‌آوری سرمایه در زنجیره پروژه‌های ارزهای دیجیتال جدید. این مأموریت را با شهرت سرمایه گذار و لایه پاسخگویی خود و همچنین با ارائه وضوح نظارتی ارائه شده توسط آخرین مقررات به دست می آورد. با هم، این ویژگی‌ها تضمین می‌کنند که برای تیم‌هایی که از Legion استفاده می‌کنند، نسبت ریسک به پاداش جذب از کاربران خرده‌فروشی در زنجیره رقابتی با افزایش از VCs است.

تیم موسس Legion با جمع‌آوری سرمایه زنجیره‌ای غریبه نیست، زیرا برای پروژه‌های متعددی که توسط ICOها تامین مالی می‌شوند، کار کرده‌اند – از جمله ۵۰ پروژه برتر فعلی و سابق با ارزش بازار مانند Stacks، «اولین پیشنهاد [توکن] واجد شرایط SEC در ایالات متحده. تاریخچه”.

“افزایش از سرمایه‌گذاران خرده‌فروش در زنجیره بهترین راه برای ایجاد جامعه‌ای با انگیزه است، اما می‌تواند مخاطره‌آمیز باشد زیرا نمی‌دانید سرمایه‌گذاران اولیه شما چه کسانی هستند. آیا آنها حامیان بلندمدت خواهند بود؟ آیا آنها واقعی هستند یا فقط ربات های تک تیرانداز؟ لایه پاسخگویی Legion به تیم ها اجازه می دهد تا ارتش خرده فروشی خود را بر اساس معیارهای درون زنجیره ای و خارج از زنجیره جمع آوری کنند و اعتبار بازیگران کوتاه مدت را کاهش دهند. این انگیزه ها را تغییر می دهد و همه را برای اقدام بلندمدت هماهنگ می کند.» – بنیانگذار Legion فابریزیو جیاباردو

Legion توسط تعدادی از بنیان‌گذاران، شتاب‌دهنده‌ها و فرشته‌های ماموریت‌محور قبلی پشتیبانی می‌شود و یک دور ۲ میلیون دلاری Seed به رهبری Cyber ​​Fund را با مشارکت AllianceDAO، Delphi Labs، CoinGecko، Mike Dudas، Alex Svanevik، Peter Smith تکمیل می‌کند. ، مگی لاو، جان وو، رایان واتکینز، لانگ هاش و دیگران.

“برای پروژه ها، همه چیز به حداکثر رساندن مقدار ارزش به ازای هر دلار افزایش یافته است. جمع آوری از ترکیب مناسب سرمایه گذاران خرده فروشی و سرمایه گذاری خطرپذیر برای جامعه مناسب بسیار مهم است. همانطور که ده کارمند اول شما فرهنگ شرکت را تعریف می کنند، 100 تا 1000 دارنده توکن اول شما نیز فرهنگ جامعه را تعریف می کنند. – شریک مدیریت سایبری و بنیانگذار سابق Lido کنستانتین لوماشوک

با این دور اخیر، Legion در حال ایجاد سیستم شهرت و لایه پاسخگویی خود است و مجوزهای VASP/CASP لازم را برای تسهیل دورهای جمع آوری سرمایه از قبل و فروش توکن برای سرمایه گذاران غیر معتبر تحت MiCA تضمین می کند.

درباره Legion

Legion سرمایه‌گذاری در جمع‌آوری مالی زنجیره‌ای را از طریق رعایت مقررات و سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاران خرد در دسترس قرار می‌دهد. پاسخگویی پروژه‌هایی که از Legion استفاده می‌کنند، می‌توانند تخصیص، لیست سفید، تخفیف‌ها و موارد دیگر را با استفاده از معیارهای درون زنجیره‌ای و خارج از زنجیره در مورد هر سرمایه‌گذار سفارشی کنند و یک جامعه ارگانیک، سرسخت و حامیان را جمع‌آوری کنند. به هر کاربر در Legion یک امتیاز Legion و همچنین امتیازات و دستاوردهای زیرمجموعه اختصاص می‌یابد که نشان دهنده توانایی آنها برای افزودن ارزش در چندین جنبه و کاهش شدید فعالیت ربات و Sybil است. این امتیازات شهرت بر اساس نحوه حمایت سرمایه‌گذاران از پروژه‌هایی که در آن سرمایه‌گذاری می‌کنند، تغییر می‌کند و از رفتارهای کوتاه‌مدت و از نوع استخراج‌کننده ارزش جلوگیری می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره Legion و امتیاز Legion کاربر:

X | Farcaster | وب‌سایت

تماس با

هم بنیانگذار
مت اوکانر
< قوی>لژیون
[ایمیل محافظت شده]

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا