اخبار روزاقتصاد

شکست بزرگ VeChain Eyes: آیا حرکت صعودی VET را به بالاترین سطح جدید سوق می دهد؟

شکست بزرگ VeChain Eyes: آیا حرکت صعودی VET را به بالاترین سطح جدید سوق می دهد؟

  • شاخص‌های فنی صعودی VeChain حاکی از یک شکست احتمالی و معکوس شدن بازار است.
  • راه‌اندازی VeBetterDAO اکوسیستم VeChain را تقویت می‌کند و چشم‌اندازی را برای یک رکورد جدید در تمام دوران افزایش می‌دهد.

طبق توسعه‌های اخیر، VeChain (VET) نشانه‌هایی از شکست احتمالی را نشان می‌دهد و توجه را به عنوان یک عملکرد قوی در بازار ارزهای دیجیتال در حال انجام به خود جلب می‌کند. پس از افزایش 10 درصدی در هفته گذشته، چندین شاخص فنی نشان می دهد که VET ممکن است در آستانه یک حرکت صعودی.

از امروز، VeChain (VET) با کاهش 3.46٪ در روز گذشته با قیمت 0.02412 دلار معامله می شود، اما نشان دهنده یک کاهش است. افزایش 0.83% در هفته گذشته. نمودار قیمت VET را در زیر ببینید.

آیا حرکت صعودی VET را به یک ATH جدید سوق خواهد داد؟

در نمودار هفتگی نشان داده شده در بالا، VET یک الگوی پایین دوگانه با واگرایی صعودی در شاخص قدرت نسبی و حمایت کلیدی در حدود 0.022 دلار تشکیل داده است، که نشان دهنده بازگشت احتمالی بازار است.  علاوه بر این، نمودار روزانه یک الگوی سر و شانه را نشان می دهد که به حرکت صعودی بیشتر اشاره دارد.

علاوه بر این، طبق اخیر به روز رسانی که توسط CNF به اشتراک گذاشته شده است، راه اندازی VeBetterDAO توسط مدیر عامل Sunny Lu، تعهد شبکه به تصمیم گیری غیرمتمرکز را برجسته می کند. با این تنظیمات فنی و فصل پیش‌بینی‌شده، VET در موقعیت مناسبی قرار دارد. این ارز دیجیتال ممکن است به موقعیت بالای تاریخ خود بازنگری کند و وارد فازهای جدید کشف قیمت شود، که ناشی از اکوسیستم قوی آن و حرکت صعودی گسترده تر بازار است.


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا