اخبار روزفناوری

KONAMI می‌گوید: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater با آن قاطی نشده است. حالت‌های گرافیک کنسول تأیید شد

KONAMI می‌گوید: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater با آن قاطی نشده است. حالت‌های گرافیک کنسول تأیید شد

KONAMI اخیراً یک رویداد پیش‌نمایش برای Metal Gear Solid Delta: Snake Eater برگزار کرد و از مطبوعات منتخب برای بازی دعوت کرد. چند توسعه‌دهنده نیز برای بحث در مورد بازسازی موردانتظار حاضر بودند.

تهیه کننده نوریاکی اوکامورا، به عنوان مثال، یک کهنه کار که روی Metal Gear Solid V کار کرده است، told VGC:

این یکی از عناوین مورد علاقه من نیز هست، و از آنجایی که بازی قبلاً خوب بود، برای شروع، نمی‌خواستیم مسیر خلاقانه اصلی بازی را به هم بزنیم. چیزهای زیادی وجود دارد که ما احساس نکردیم نیازی به تغییر آنها نیست.

این بدان معنا نیست که هیچ تغییری در Metal Gear Solid Delta: Snake Eater وجود ندارد. اوکامورا گفت:

این یک بازی 20 ساله است. بنابراین وقتی تصمیم گرفتیم به پلتفرم‌های مدرن بیاوریم، نمی‌خواستیم آن را شبیه یک بازی قدیمی کنیم. ما چیزهای زیادی را اصلاح کردیم تا مطمئن شویم برای کسانی که نسخه اصلی را بازی نکرده‌اند، همچنان احساس می‌کند که یک بازی در این روزگار عرضه شده است.

ما به خوبی می دانیم که برخی از عبارات ممکن است قدیمی شده باشند. ما یک اخطار محتوا داریم، با این حال، محتوا را به احترام حفظ دیدگاه سازنده اصلی که او برای بازی داشت، ترک کردیم. این یک تصمیم اجرایی برای رها کردن آن بود. بخش‌هایی وجود دارند که مدرن شده‌اند و بازیکنان نسبت به 20 سال پیش بسیار متفاوت هستند، بنابراین قطعاً ترفندهایی وجود دارد، اما از نظر داستان و خط داستانی، ما آنها را همانطور که هست رها کردیم.< /em>

اوکامورا همچنین اشاره کرد که برنامه KONAMI ممکن است فراتر از Metal Gear Solid Delta: Snake Eater باشد:

تمرکز ما در حال حاضر بازسازی تیم خلاق است، ما تعدادی از اعضای اصلی تیم اصلی را داریم، اما تمرکز ما این است که مطمئن شویم که می‌توانیم سری Metal Gear را در این عصر و عصر ارائه کنیم، اگر چنین باشد. شروع می شود، امیدوارم بتوانیم کارهای بیشتری با آن انجام دهیم.

در این رویداد، KONAMI حالت‌های گرافیکی کنسول را تأیید کرد. در پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس، کاربران می‌توانند بین حالت پویا 4K/30 فریم بر ثانیه و حالت عملکردی با هدف رزولوشن 1080p و 60 فریم بر ثانیه یکی را انتخاب کنند.

هنوز تاریخ انتشاری برای Metal Gear Solid Delta: Snake Eater وجود ندارد، اما این رویداد ثابت می‌کند که ما به احتمال زیاد فاصله زیادی با دریافت اعلامیه نداریم. پیش‌سفارش‌ها قبلاً باز شد.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا