اخبار روزفناوری

Sonic x Shadow Generations Gamescom Hands-On Preview – Shadow Frontiers

Sonic x Shadow Generations Gamescom Hands-On Preview – Shadow Frontiers

در همان زمان معرفی، Sonic x Shadow Generations بیش از یک ریمستر ساده به نظر می رسید. در حالی که بخش Sonic از ماجرا تقریباً دست نخورده باقی می‌ماند، علاوه بر برخی پیشرفت‌های بصری، بخش کاملاً جدید Shadow وعده داده است که چیز جدیدی را به میز بیاورد، با سطوح کاملاً جدید و مکانیک‌هایی که در قسمت اصلی بازی در دسترس نیستند. پس از اجرای بازی در گیمزکام 2024، می‌توانم بگویم که بازی در واقع چیزی بیش از یک بازسازی ساده خواهد بود و به دنباله‌ای مستقیم واقعی برای نسخه اصلی نزدیک‌تر است.

زمان من با Sonic x Shadow Generations چندان طولانی نبود، بنابراین من اساساً روی محتوای جدید Shadow تمرکز کردم و فقط دو بازی Green Hill را با Sonic بازی کردم. بازی دقیقاً همانطور بود که من آن را به خاطر می‌آورم، و هیچ مشکلی برای انجام هر دو مرحله نسبتاً سریع نداشتم. کسانی که هرگز نسخه اصلی را بازی نکرده‌اند، چیز نسبتا خوبی دارند، زیرا به نظر من، Sonic Generations یکی از بهترین بازی‌های Sonic the Hedgehog سه بعدی است که تا کنون منتشر شده است.

محتوای جدید Shadow در Sonic x Shadow Generations به نظر می رسد که به خوبی محتوای بازی اصلی شناخته شده است. نسخه نمایشی Gamescom دارای دو مرحله کامل بود، از جمله مرحله Kingdom Valley که در آخرین تریلر نشان داده شد، و دو مرحله کامل. باس‌ها – Biolizard و Metal Overlord، دومی با بازی What I’m Made Of در پس‌زمینه Crush 40 حماسی‌تر کرد. در مقایسه با مراحل کلاسیک و سونیک مدرن، مراحل Shadow بسیار طولانی‌تر و پیچیده‌تر بودند و مسیرهای مختلف زیادی را برای رسیدن به هدف نهایی و چیزی شبیه به تعداد بیشتری از دشمنان نشان می‌دادند که به این مراحل تمرکز مبارزه کمی بالاتر می‌داد. حرکت Shadow نیز کمی پیچیده‌تر از Sonic به نظر می‌رسید، با تأثیر آشکار Sonic Frontiers. با این حال، طراحی سطح برای مراحل Shadow هنوز عمیقاً در فلسفه Generations ریشه داشت، بنابراین مراحل جدید قطعاً در تجربه احساس نمی‌کردند. متمایز کردن بیشتر شخصیت، توانایی Chaos Control است که به بازیکن اجازه می دهد تا زمان را با دستور کاهش دهد، که چند کاربرد جالب دارد.

تأثیر Sonic Frontiers در دو باس نبرد نیز احساس شد. هر دو Biolizard و Metal Overlord دارای مراحل متعددی هستند که بازیکنان را ملزم می کند تا نقاط ضعف را آشکار کنند و از توانایی های Shadow برای پیروزی استفاده کنند، و هر دو احساس می کردند که طراحی مناسبی دارند، اگرچه نبرد Metal Overlord به دلیل موسیقی متن و مقیاس بزرگتر بسیار بهتر بود. نبرد Biolizard کمی سخت‌تر به نظر می‌رسید، اما در این مرحله تقریباً یک سنت است که در بازی Sonic the Hedgehog بی‌حرکتی داشته باشیم.

مراحل Shadow در Sonic x Shadow Generations نیز از نظر بصری پیشرفته‌تر به نظر می‌رسیدند، زیرا حتی مدل Shadow جزئیات بیشتر، خز بهتر و غیره داشت. متأسفانه، به نظر می رسد که این هزینه دارد، زیرا این مراحل جدید به هیچ وجه در پلی استیشن 5 به خوبی اجرا نشدند. یکی از مراحل با نرخ فریم بسیار ناپایدار اجرا شد که نزدیک به 30 تا 60 فریم بر ثانیه بود، بنابراین ممکن است عملکرد کمی داشته باشد. نگرانی در بازی فینال با این حال، از آنجایی که چند ماه تا انتشار فاصله داریم، این مشکلات را می‌توان با بهینه‌سازی مناسب حل کرد، که قطعاً امکان‌پذیر است، زیرا Sonic x Shadow Generations دقیقاً دارای جلوه‌های بصری پیشرفته‌ای نیست که ممکن است در اجرا روی کنسول‌های فعلی با مشکل مواجه شود.< /p>

در حالی که من فقط به پخش مجدد نسل‌های سونیک با برخی اضافات جزئی راضی می‌شدم، محتوای جدید Shadow احتمالاً نسل‌های Sonic x Shadow را به ارتفاعاتی می‌رساند که نسخه اصلی به آن نرسیده است. به این ترتیب، این بازی در نظر دارد برای طرفداران بازی‌های سنتی Sonic the Hedgehog که Sonic Frontiers”.

Sonic x Shadow Generations بر روی رایانه شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در 25 اکتبر 2024.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا