آتاری از بازی Fatal Run Revival، Fatal Run 2089 خبر داد

آتاری از بازی Fatal Run Revival، Fatal Run 2089 خبر داد

امروز، آتاری احیای Fatal Run خود را با عنوان Fatal Run 1989 اعلام کرد. این بازی زمانی که اولین بار در سال 1990 منتشر شد، و در Atari 7800 و Atari 2600 در دسترس بود. Fatal Run 2089 برای انتشار در سال 2025 در Steam، Epic، Nintendo Switch، تنظیم شده است. پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X|S.

این عنوان توسط استودیو MNSTR در حال توسعه است و اولین بازی آنها خواهد بود. وب سایت آنها مجموعه ای پر از پروژه های سه بعدی مانند شخصیت های مکانیک، هنر مفهومی و تصویرسازی را نشان می دهد. آن‌ها به پروژه‌های زیادی کمک کرده‌اند که شاید هنوز منتشر نشده‌اند، زیرا آنها یک بنر با Power Rangers روی آن دارند.

در بازگشت به Fatal Run 2089، بازی در Unreal Engine 5 ساخته می‌شود، که مسابقات را برای بازیکنانی که مشتاق نوستالژی هستند بسیار شدیدتر می‌کند. این بازی در یک منظره فانتزی پسا آخرالزمانی اتفاق می‌افتد، جایی که بازیکنان چهار منطقه متمایز جهانی را کاوش می‌کنند که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند.

هر منطقه دارای پیچ‌های موی سر، مسیرهای منشعب، مواد منفجره و مسیرهای مخفی برای بازیکنان خواهد بود. بازی Fatal Run 2089 در مجموع از 20 سطح برای مسابقه دادن بازیکنان تشکیل شده است، با یک انتخاب بین هفت وسیله نقلیه مختلف، که همگی دارای تخصص های منحصر به فرد خود هستند، بنابراین بازیکنان باید عاقلانه انتخاب کنند و با هر وسیله ای آزمایش کنند تا وسیله نقلیه ای را پیدا کنند که ایمن است. پیروزی آنها.

Atari تریلر اعلام رسمی بازی Fatal Run 2089 را منتشر کرده است که در زیر می توانید آن را تماشا کنید.  این دنیای پسا آخرالزمانی را به نمایش می گذارد که اکنون غرق در تشعشعات است، و شما به گروهی از دانشمندان مصمم به نام “مهندسان” ملحق می شوید. با ملحق شدن به آنها، ماموریت شما در طول مدتی که با آنها دارید، انتقال ARC ها است – دستگاه های پیشرفته انرژی پاک که به پاکسازی تشعشعات و پاکسازی جو کمک می کند تا زمین بتواند یک بار دیگر شروع به پر شدن کند.

در حالی که این یک بازی مسابقه ای است، این همه چیز نیست. بازیکنان در مقابل چهار رئیس دشوار قرار می گیرند که با توانایی ها و استراتژی های خود به شما نیاز دارد تا برای شکست دادن آنها خارج از چارچوب فکر کنید. علاوه بر این، چالش‌های سرگرم‌کننده‌ای به سبک آرکید نیز برای شرکت در آن‌ها وجود دارد، که در آن باید مسابقه دهید و از میان‌برهایی استفاده کنید تا زمان را شکست دهید.

در حال حاضر، هیچ فروشگاه رسمی برای Fatal Run 2089 وجود ندارد، زیرا بازی هنوز در مراحل اولیه توسعه است و هیچ پیشنهادی در مورد قیمت انتشار آن وجود ندارد. با این حال، یک جزئیات بیشتر بازی را در مورد بازی ارائه می دهد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل