تصاویر Pixel 9a ظاهرا کاهش قابل توجهی برآمدگی دوربین عقب را نشان می‌دهند که گفته می‌شود راه‌اندازی آن قبل از پایان سال 2024 و در چهار پایان انجام می‌شود.

تصاویر Pixel 9a ظاهرا کاهش قابل توجهی برآمدگی دوربین عقب را نشان می‌دهند که گفته می‌شود راه‌اندازی آن قبل از پایان سال 2024 و در چهار پایان انجام می‌شود.

Google هنوز به‌طور رسمی خط تولید Pixel 9 را در بازارهای مختلف عرضه نکرده است و ما در حال حاضر تصاویر Pixel 9a را داریم که ظاهراً مشاهده شده‌اند و تضاد طراحی زیادی را در مقایسه با آخرین سری پرچم‌دار این شرکت نشان می‌دهند. یک منبع آگاه همچنین جدول زمانی تخمینی راه اندازی میان رده آینده را ارائه کرده است، و به نظر می رسد که ما باید خیلی زودتر از آن انتظار داشته باشیم.

Tipster اشاره می کند که یکی از رنگ های Pixel 9a نقره ای خواهد بود، اما سایر مشخصات را ذکر نمی کند

تصاویر مشاهده شده توسط ShrimpApplePro از یک طرفدار ویتنامی پیکسل فیس بوک گرفته شده است. گروهی با نام ‘HỘI GOOGLE PIXEL VIỆT NAM’. خوشبختانه، مشاور اطلاعاتی تصاویر را قبل از حذف از گروه با موفقیت در X آپلود کرد و به ما نگاه دقیق تری به Pixel 9a داد. با توجه به آنچه می توانیم بگوییم، این گوشی دارای یک برآمدگی دوربین است که به طور قابل توجهی کوچکتر از آنچه در هر مدل پیکسل 9 مشاهده می شود، ما را به این باور می رساند که این گوشی هوشمند خاص ممکن است به ضخامت سایر گوشی های خط تولید نباشد. ما همچنین متوجه گوشه‌های گرد شده‌ایم، با تنظیمات دوربین عقب که دو سنسور و یک فلاش LED را در کنار آرایه نشان می‌دهد.

یک درگاه شارژ USB-C به همراه یک سینی سیم کارت در سمت چپ و یک بریدگی بلندگو در سمت راست در پایین گوشی قرار دارد. اطلاعات «انحصاری» بیشتر منتشر شده توسط ShrimpApplePro در X به عرضه Pixel 9a اشاره می کند که شایعه شده است تا قبل از پایان سال 2024 اتفاق بیفتد. این اطلاعات جالبی است زیرا گوگل در ماه آگوست از سری پیکسل 9 رونمایی کرد و آن را دو ماه جلوتر از عرضه معمولی خود کرد. ماه اکتبر غول Mountain View ممکن است بخواهد به دنبال راه اندازی سریعتر محصول باشد تا در بازار برتری پیدا کند.

علاوه بر این، ما متوجه شدیم که Pixel 9a در چهار رنگ عرضه می شود که یکی از آنها نقره ای است. در حالی که همه این نکات بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسند، اکیداً توصیه می‌کنیم که خوانندگان این اطلاعات را با کمی نمک درمان کنند و با به‌روزرسانی‌های بیشتری بازخواهیم گشت. به هر حال، Pixel 8a در سخنرانی اصلی I/O گوگل معرفی شد، بنابراین ممکن است این شرکت در مراسم رونمایی از Pixel 9a به همان رویداد پایبند باشد.

منبع خبر: HỘI GOOGLE PIXEL VIỆT NAM

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل