اخبار روزاقتصاد

Injective سرعت بلاک چین را دوباره تعریف می کند: 0.65 ثانیه در هر بلوک

Injective سرعت بلاک چین را دوباره تعریف می کند: 0.65 ثانیه در هر بلوک

  • زمان بلوک Injective اکنون به طور متوسط ​​0.65 ثانیه است که سرعت و کارایی را در سراسر شبکه افزایش می‌دهد.
  • زمان بلوک‌های سریع Injective نقدینگی را جذب می‌کند، معاملات با فرکانس بالا را تقویت می‌کند و پردازش هم‌زمان داده را امکان‌پذیر می‌کند.

Injective محدودیت‌های مقیاس‌پذیری بلاک چین را فشار می‌دهد، با زمان‌های بلاک در حال حاضر میانگین 0.65 ثانیه است. در نتیجه، Injective را به یکی از سریع ترین بلاک چین های لایه 1 تبدیل می کند که پیامدهای عمده ای برای اکوسیستم شبکه دارد.

در واقع، سرعت جزء مهمی در فناوری بلاک چین است. به طور خاص، زمان‌بندی سریع‌تر بلوک به معنای تأیید سریع تر تراکنش است که اصطکاک شبکه را کاهش می‌دهد و واکنش بازار را به طور قابل توجهی بهبود می‌بخشد. این بهبود به طور موثر Injective را به یک پلت فرم بسیار مطلوب برای ارائه دهندگان نقدینگی تبدیل می کند.

به‌علاوه، تأخیر کمتر و زمان‌های پردازش سریع‌تر، یک حلقه بازخورد مثبت ایجاد می‌کند، سرمایه بیشتری را جذب می‌کند و محیطی پر جنب و جوش را ایجاد می‌کند که کارایی را در اولویت قرار می‌دهد.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا