اخبار روزاقتصاد

سولانا چقدر می تواند قیمت آلت کوین ها را افزایش دهد؟ تحلیلگران افزایش 5000 درصدی را تا مرحله بعدی افزایش قیمت پیش بینی می کنند

سولانا چقدر می تواند قیمت آلت کوین ها را افزایش دهد؟ تحلیلگران افزایش 5000 درصدی را تا مرحله بعدی افزایش قیمت پیش بینی می کنند

تأثیر بالقوه سولانا بر بازار آلت کوین توجه ها را به خود جلب کرده است. کارشناسان افزایش خیره کننده 5000 درصدی را تا دوره صعودی بعدی پیش بینی می کنند. کدام آلتکوین ها بیشترین سود را دارند؟ این مقاله به پیش‌بینی‌های تحلیلگران می‌پردازد و سکه‌هایی را که برای رشد قابل‌توجهی آماده هستند، آشکار می‌کند.

$BLASTUP Token رشد بی‌نظیر را به پیش می‌برد – آیا این قهرمان 100X جدید Altseason آینده است؟

$BLASTUP به سرعت در حال تبدیل شدن به یک برجسته در فضای رمزنگاری است و دلیل خوبی هم دارد. این توکن بومی BlastUP است که بر روی بلاک چین Blast ساخته شده است – تنها شبکه لایه 2 که بازدهی بومی را هم برای ETH و هم برای استیبل کوین ها ارائه می دهد. BlastUP همه چیز در مورد توانمندسازی استارت آپ های رمزنگاری از روز اول است و در حال حاضر پیشرفت جدی را نشان می دهد. تنها در عرض چند ماه، چندین IDO موفق راه اندازی کرد، بیش از 20000 دارنده وارد کرد و را افزایش داد. /span>8 میلیون دلار.

پلتفرم BlastUP در مأموریت ایجاد یک مرکز جهانی برای جامعه Blast است که بر پشتیبانی از پروژه‌های رمزنگاری در مراحل اولیه متمرکز است. حس قوی جامعه و نوآوری آن باعث رشد سریع می شود که به نفع همه افراد درگیر است.

بر موج $BLASTUP سوار شوید! مکان خود را ایمن کنید و شاهد انفجار دستاوردهای خود باشید!

چرا $BLASTUP را نگه دارید؟

  • با آپراتوری چشمگیر تا 24% جوایز شرط بندی کسب کنید
  • باز کردن قفل دسترسی انحصاری به IDOها، به شما فرصت‌های سرمایه‌گذاری اولیه در برخی از داغ‌ترین پروژه‌ها را می‌دهد
  • از مزایای وفاداری و تخصیص اولویت‌های پروژه‌های جدیدی که در BlastUP راه‌اندازی می‌شوند لذت ببرید

با فهرست‌های اخیر در MEXC و Bitget، و برنامه‌هایی برای عرضه اولیه مبادلات سطح 1 به زودی، $BLASTUP برای قرار گرفتن در معرض بیشتر بازار آماده است. از آنجایی که تقاضا برای توکن در کنار اکوسیستم رشد می کند، تحلیلگران افزایش 1000 درصدی بالقوه در ارزش تا پایان سال را پیش بینی می کنند.

اگر به دنبال یک نشانه با پتانسیل بالا و با کاربرد بالا برای افزودن به مجموعه خود هستید، قطعاً $BLASTUP یکی از مواردی است که باید تماشا کنید.< /span>

$BLASTUP قرار است اوج بگیرد – قبل از اینکه خیلی دیر شود، افزایش 1000 درصدی را تجربه کنید!< /span>

آیا Token Render (RENDER) برای درخشش در فصل بعدی Altcoin تنظیم شده است؟

Render Token (RENDER) بخشی از شبکه Render است که رندر GPU را غیرمتمرکز می کند. هدف آن این است که کارها را کارآمدتر و مقرون به صرفه تر کند. کاربرانی که ظرفیت GPU اضافی دارند می‌توانند با مشارکت در شبکه، توکن‌های RENDER کسب کنند. این فرآیند از ایجاد محتوای متحرک و غنی از بصری پشتیبانی می کند. این سکه علاقه را به خود جلب می کند زیرا از قدرت محاسباتی مشترک برای ارائه وظایف استفاده می کند. سرمایه گذاران بالقوه ممکن است ارزشی را در رویکرد غیرمتمرکز آن به یک کار دیجیتال ضروری ببینند. سرمایه‌گذاری در RENDER ممکن است با پشتیبانی از یک توکن مرتبط با ابزار واقعی در صنعت محتوای دیجیتال، مزایایی را ارائه دهد. این می‌تواند فرصت‌هایی را فراهم کند زیرا سازندگان و شرکت‌های بیشتری به راه‌حل‌های رندر کارآمد نیاز دارند.

Dogwifhat (WIF): سکه جدید Dog Meme که در Solana کشش پیدا می کند

Dogwifhat (WIF) به‌عنوان یک سکه میم تازه در بلاک چین Solana چشم‌ها را به خود جلب می‌کند و از میم ویروسی Dogwifhat الهام می‌گیرد. این سکه بر موجی از علاقه که توکن‌های با مضمون سگ را احاطه می‌کند و در دنیای رمزارز محبوب هستند، می‌رود. برخلاف ارزهای دیجیتال سنتی، WIF در ایجاد حس اجتماعی و سرگرمی رشد می کند. طرفداران و سرمایه گذاران به پتانسیل آن برای رشد ویروسی و جامعه جذابی که آن را پرورش می دهد جذب می شوند. هرکسی که در WIF سرمایه‌گذاری می‌کند، ممکن است از عضویت در این جامعه پویا و پتانسیل سود در صورت ادامه افزایش محبوبیت سکه لذت ببرد. با این حال، مهم است که بدانید ارزش آن ممکن است به طور گسترده ای نوسان کند.

مشتری: عصر جدیدی در دیفای در مناظر در حال گسترش سولانا

مشتری در حال جذب در DeFi در بلاک چین Solana است و به عنوان یک جمع‌کننده برتر DEX عمل می‌کند. کارایی سوآپ توکن را افزایش می دهد و معاملات آتی دائمی و استیبل کوین های غیرمتمرکز را معرفی می کند. این پلتفرم برای ایردراپ توکن JUP آماده می‌شود و در 31 ژانویه 2024 به نزدیک به یک میلیون کاربر پاداش می‌دهد. سرمایه‌گذاری در JUP به دلیل چند کارکردی آن، از مدیریت نقدینگی گرفته تا کاهش ریسک نظارتی، می‌تواند جذاب باشد. مزایا شامل مدل حاکمیتی، گسترش خدمات و ادغام در اکوسیستم سولانا است. این عوامل به طور بالقوه می توانند باعث علاقه و رشد شوند، و آن را به انتخابی جالب برای کسانی تبدیل می کنند که به الگوهای فعلی در دنیای رمزنگاری چشم دوخته اند.

شبکه Pyth: استفاده از داده های قابل اعتماد در دنیای چند زنجیره ای

Pyth Network یک راه حل ابتکاری اوراکل است که به فضای ارزهای دیجیتال ارائه می شود. این به طور منحصر به فرد داده های قیمت را از منابع اولیه مانند بازارسازان و صرافی ها جمع آوری می کند و به سرمایه گذاران اطلاعات قابل اعتماد می دهد. با استفاده از فواصل اطمینان، Pyth درجه عدم قطعیت در داده های قیمت را نشان می دهد که می تواند در زمان های نوسان یا نقدینگی کم بسیار سودمند باشد. این بر روی چندین زنجیره عمل می کند که با Solana و Pythnet شروع می شود و از طریق Wormhole گسترش می یابد. سرمایه گذاران ممکن است به Pyth به دلیل تمرکز آن بر دقت و به موقع بودن علاقه مند شوند. اکوسیستم آن شامل مصرف کنندگان، ناشران و نمایندگان می شود و عملکرد قوی را تضمین می کند. مزایای Pyth شامل پاداش برای داده های دقیق، کمک به قابلیت اطمینان و قابل اعتماد بودن آن در چشم انداز دارایی دیجیتال است.

نتیجه گیری

روند صعودی بعدی می تواند رشد قابل توجهی برای سکه های مختلف داشته باشد. انتظار می‌رود RENDER، WIF، JUP و PYTH افزایش یابند، اما پتانسیل کوتاه‌مدت آن‌ها کمتر امیدوارکننده است. در این میان، BLASTUP با بالاترین پتانسیل برجسته است. این پروژه از مفهوم نوآورانه و ارتباط آن با اکوسیستم بلاست بسیار سود می برد.

سایت: https://blastup.io/< /span>

توئیتر: https://twitter.com/Blastup_io

Discord: https://discord.gg/5Kc3nDhqVW

تلگرام: https://t.me/blastup_io

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا