اخبار روزاقتصاد

با راه‌اندازی آینده‌های دائمی کوین‌بیس، RENDER شتاب کسب می‌کند

با راه‌اندازی آینده‌های دائمی کوین‌بیس، RENDER شتاب کسب می‌کند

  • Coinbase معاملات آتی دائمی را برای Render، Saga و Threshold اضافه می کند و گزینه های معاملاتی را در پلت فرم بین المللی خود افزایش می دهد.
  • Render Network شاهد رشد در ارائه فریم و آدرس‌های فعال است که پذیرش و علاقه شبکه را افزایش می‌دهد.

Coinbase International Exchange اعلام کرده است که برای آتی دائمی Render (RENDER)، Saga (SAGA) پشتیبانی خواهد کرد. و آستانه (T) در صرافی بین المللی کوین بیس و کوین بیس پیشرفته.

بازارهای RENDER-PERP، SAGA-PERP، و T-PERP به طور رسمی در تاریخ 29 اوت 2024 یا بعد از آن، ساعت 9:30 صبح UTC راه اندازی خواهند شد. انتظار می رود این پیشرفت کنجکاوی معامله گران را تحریک کند، به ویژه آنهایی که از نزدیک عملکرد این توکن ها را در بازار دنبال می کنند.

رندر توکن با عملکرد چشمگیر بازار در کانون توجه قرار می گیرد

توکن Render (RENDER )، به ویژه از زمان این اعلامیه مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. این توکن با قیمت فعلی آن در حدود 6.18 دلار صعودی فوق العاده را تجربه کرده است. ارزش RENDER طی 24 ساعت گذشته 5.51% و طی هفت ساعت گذشته 37.15% افزایش یافته است. روز.

این عملکرد چشمگیر همچنین قرار دادن به بالای فهرست برندگان برتر روز، که نشان می دهد علاقه و اطمینان سرمایه گذاران در حال گسترش است.

علاوه بر این، داده های CoinGlass جنبه غیرمنتظره ای از فعالیت بازار RENDER را نشان می دهد. نرخ سرمایه با وزن OI برای RENDER 0.0079٪ است که نشان دهنده روند خاصی در بازار مشتقات است که ممکن است بر عملکرد آتی توکن تأثیر بگذارد.

منبع CoinGlass

این شاخص اغلب بینش‌هایی را درباره احساسات معامله‌گران نسبت به یک دارایی مشخص نشان می‌دهد، و در این مورد، نشان‌دهنده چشم‌انداز صعودی محتاطانه برای توکن است.

توسعه‌های مستمر شبکه به این هیجان می‌افزاید. این شبکه در سه ماهه اول سال 2024 افزایش 17.7 درصدی را در تعداد فریم‌های تولید شده ثبت کرد، زیرا CNF قبلاً گزارش شده. این گسترش تا حد زیادی به دلیل بسته های تشویقی است که برای تشویق اپراتورهای گره و ارائه دهندگان GPU در شبکه است.

علاوه بر این، تعداد آدرس‌های فعال روزانه و تراکنش‌های نهنگ در شبکه در ماه ژوئیه به میزان قابل توجهی افزایش یافت، که نشان می‌دهد خدمات Render Network به طور گسترده‌تری مورد پذیرش و استفاده قرار می‌گیرد.

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا