مشاور ثروت می‌گوید ODL ریپل ممکن است تقاضای XRP را افزایش دهد

مشاور ثروت می‌گوید ODL ریپل ممکن است تقاضای XRP را افزایش دهد

  • میکل پیشنهاد می‌کند که ODL ریپل، بازارسازان را به انباشت XRP سوق می‌دهد و به طور بالقوه تقاضای آن را افزایش می‌دهد.
  • 1700 NDA ریپل با مؤسسات مالی از تراکنش های XRP پشتیبانی می کنند و استفاده از آن را در نقل و انتقالات تجاری گسترش می دهند.

در یک ویدیو، مشاور ثروت Mickle اخیراً نظر خود را در مورد نقدینگی درخواستی (ODL) ریپل و آینده بیان کرد از XRP برخلاف سایر شکاکان، Mickle معتقد است که ODL و عملیات مربوطه باعث افزایش تقاضا برای سازندگان بازار برای حفظ XRP می شود و شاید قیمت آن را بالا ببرد.

افزایش تقاضای XRP در میان سازندگان بازار می‌تواند قیمت‌ها را افزایش دهد 

سازندگان بازار، که نقش مهمی در فعال کردن این معاملات دارند، باید ذخایر XRP را برای مطابقت با تقاضای بازار حفظ کنند. با گسترش تراکنش های جهانی ODL، تقاضا برای XRP در میان سازندگان بازار، که منجر به افزایش انباشت توکن می شود.

انتظار می‌رود این افزایش تقاضا، همراه با عرضه محدود توکن، فشار صعودی بر قیمت آن وارد کند.

همچنین، کریپتو ایری، مدافع محبوب Ripple، در مورد پاسخ ریپل در اسناد پرونده SEC اظهار نظر کرد و ادعا کرد که ODL قیمت خنثی است. او همچنین اشاره کرد که Bob Way قبل از اینکه جریان ODL به یک کیف پول با مدیریت ریپل تبدیل شود، از Ripple خارج شده بود.

از طرف دیگر، CNF قبلاً گزارش کردند که ریپل 1700 قرارداد عدم افشا (NDA) با موسسات مالی امضا کرده است که به XRP اجازه می دهد تا به طرف های قراردادی در سال 2018 منتقل شود. انواع عملیات تجاری.

در زمان نگارش، توکن ریپل در حدود 0.6019 دلار معامله می‌شود که طی 24 ساعت گذشته پس از نزدیک شدن به 0.610 دلار، 2.14% کاهش یافته است. . حجم تجارت روزانه 1.265 میلیارد دلار است.

علاوه بر این، گزارش تاکید کرد که یک تحلیلگر یک شکست بالقوه برای XRP را پیش بینی کرده است، که ممکن است حرکت صعودی را ایجاد کند که از سال 2016 تا 2017 مشاهده نشده است و شاید قیمت توکن را به بالای 200 دلار افزایش دهد.


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل