DOGE می تواند تا 7 دلار افزایش یابد: کارشناس با افزایش فعالیت نهنگ دوج کوین و افزایش خوش بینی، رشد بزرگی را پیش بینی می کند – آیا این پایان صفر پس از کاما است؟

DOGE می تواند تا 7 دلار افزایش یابد: کارشناس با افزایش فعالیت نهنگ دوج کوین و افزایش خوش بینی، رشد بزرگی را پیش بینی می کند – آیا این پایان صفر پس از کاما است؟

  • پیش بینی شده است که Dogecoin (DOGE) در چرخه صعودی بعدی، یک افزایش خیره کننده بین 20 تا 50 دلار داشته باشد. 
  • یک تحلیلگر دیگر پیش بینی می کند که میم کوین به زودی می تواند “صفر بعد از کاما را حذف کند” و به 6.5 دلار برسد. 

Dogecoin (DOGE) پس از مقاومت شدید در برابر نیروی نزولی شدید که بسیاری از دارایی های پیشرو را در چند هفته گذشته از بین برد، بازگشتی باورنکردنی به 0.1125 دلار داشت. در زمان انتشار، DOGE در 24 ساعت گذشته 5% و در هفت روز گذشته 11.5% افزایش داشت. به طرز شگفت انگیزی، حجم معاملات آن نیز با 130% خیره کننده افزایش یافت و 881 میلیون دلار “جریان” در بازار داشت. 

در میان این پیشرفت چشمگیر، فعالیت‌های نهنگ همچنان بالا باقی می‌ماند زیرا داده‌های پلتفرم تحلیلی IntoTheBlock افزایش 50 درصدی سرمایه‌گذارانی را که بیش از 10 میلیارد DOGE در ماه گذشته دارند، فاش می‌کند. به گفته تحلیلگران، این نشان دهنده انباشت احتمالی در طول رکود بازار است. 

این را تایید می‌کند داده‌های Santiment، که فاش کرد که یک نهنگ بیش از 60 میلیون توکن DOGE را فقط در 24 ساعت در ماه جولای خریداری کرده است. علاوه بر این، آدرس‌هایی که بین 10 میلیون تا 100 میلیون DOGE دارند، حدود 160 میلیون DOGE را در 48 ساعت خریداری کردند و این هلدینگ جمعی را در سال جاری با 10.5 میلیارد توکن DOGE به اوج خود رساند. 

با این اتفاق، انتظار می‌رود که قیمت به افزایش صعودی خود ادامه دهد زیرا فشار خرید از سوی برخی دارندگان بزرگ هنوز در قیمت DOGE لحاظ نشده است. 

تجربه کننده ارز دیجیتال Dimaports36 است که میم کوین را در معرض تجزیه و تحلیل پیش بینی قیمت قرار می دهد. به گفته وی، DOGE می تواند تا 10 دلار با پتانسیل بیشتری برای رسیدن به 36 دلار برسد. 

تحلیل او بر این واقعیت استوار بود که DOGE در مقایسه با ده رمزارز برتر قیمت نسبتاً پایین‌تری دارد. از نظر او، این باعث می شود که مخاطبان بیشتری در دسترس باشند. 

سایر تحلیل‌گران، Dogecoin را مورد صعود قرار می‌دهند 

به طور مشابه، تحلیلگر معروف Masked Trader به مخاطبان خود فاش کرد که DOGE می تواند در صف یک حرکت عظیم باشد زیرا MACD آن به یک کراس اوور صعودی نزدیک می شود. تحلیلگر با تجزیه و تحلیل نمودار دو ماهه مشاهده کرد که قیمت در حال انقباض است که حاکی از یک شکست بزرگ در آینده است.

با پیش‌بینی Dimaports36، Masked Trader معتقد است که DOGE زمانی که با موفقیت بر سطح مقاومت 1 دلار غلبه کند، می‌تواند بین 20 تا 50 دلار برسد. 

DOGE این نمودار 2 ماهانه است. MACD در شرف سبز شدن است. قیمت فشرده است. نمودار برای یک پمپ ذوب صورت PRIMED شده است. وقتی $Doge 1 دلار را بشکند کل بازار کریپتو گریه می‌کند که وارد این قیمت‌ها نشدند!!! هدف Bullrun من = 20 تا 50 دلار برای هر سکه.

سومین پیش بینی تحلیل شده توسط CNF توسط تحلیلگر “Master Knobi” انجام شد. به گفته وی، احتمال تکرار الگوی DOGE وجود دارد که هر چهار سال یک بار اتفاق می افتد و همزمان با نصف شدن بیت کوین است. همراه با نفوذ ایلان ماسک تسلا، تحلیلگر انتظار دارد که میم کوین “صفر بعد از کاما را حذف کند” به 6.9 دلار در چرخه صعودی آینده برسد. تأثیر ماسک در پست که در آن آخرین بیانیه او باعث افزایش برای DOGE شد. 

DOGE هر 4 سال یک صفر را کاهش می دهد. نگو بهت نگفتم به احتمال زیاد این آخرین باری است که ZERO را بعد از کاما می بینیم.

طبق تجزیه و تحلیل جاون مارکز، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، شاخص قدرت نسبی Dogecoin (RSI) به شکستی اشاره می‌کند که می‌تواند قیمت را به 0.6533 دلار بکشد، یک افزایش 513% نسبت به قیمت فعلی. جالب اینجاست که این پیش بینی شبیه به تحلیلگر کریپتورفیک است که اخیراً گزارش شده توسط CNF. 


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل