3 عاملی که بیت کوین (BTC) را در سپتامبر امسال در کانون توجه نگه می دارد

3 عاملی که بیت کوین (BTC) را در سپتامبر امسال در کانون توجه نگه می دارد

  • دارندگان بلندمدت سقف تحقق یافته بیت کوین را به 3 میلیارد دلار رسانده اند که نشان دهنده اعتماد قوی به آینده این ارز دیجیتال است.
  • نسبت عرضه استیبل کوین نشان دهنده افزایش نقدینگی است که ممکن است باعث افزایش بالقوه بیت کوین شود.

بیت کوین سطح 61000 دلار را پس گرفت و پس از یک هفته تثبیت نزولی، بهبود قابل توجهی را نشان داد. در زمان نوشتن این مقاله، بیت کوین با قیمت 60,679 دلار معامله می‌شد که در 24 ساعت گذشته 4% افزایش یافته است. در حال حاضر، ارزش بازار ارز دیجیتال از 1.2 تریلیون دلار گذشته است، بنابراین بر روی رشد اعتماد سرمایه گذاران . افزایش قیمت اخیر با افزایش قابل توجه حجم معاملات همراه شده است، به طوری که حجم روزانه بیت کوین با 31 درصد افزایش به 29 میلیارد دلار رسیده است. 

 

حق سرمایه‌گذاری بلندمدت به 3 میلیارد دلار افزایش یافت

سقف تحقق یافته، مجموع سودهای تحقق یافته منهای زیان، بیت کوین اخیراً از مرز 3 میلیارد دلار عبور کرده است. این شکل انباشته بزرگی توسط دارندگان بلندمدت (LTH)، که دارایی را برای شش ماه یا بیشتر نگه می‌دارند. در حالی که دارندگان کوتاه مدت (STH) معامله گران روزانه هستند که ممکن است به تغییرات قیمت کوتاه مدت پاسخ دهند، به نظر می رسد LTH ها در حال حاضر کمتر نگران قیمت ها هستند. 

سقف واقعی 3 میلیارد دلاری مشابه نتایج ثبت شده در دسامبر 2023 است، که نشان می دهد سرمایه گذاران بلند مدت کاملاً مطمئن هستند. این ارزش خالص مثبت نشان می دهد که LTH ها نه تنها سکه های خود را حفظ می کنند، بلکه دارایی های خود را نیز افزایش می دهند که می تواند نشانه خوبی برای آینده بیت کوین باشد. 

فشار فروش معدنچیان تثبیت می‌شود

استخراج‌کنندگان بیت‌کوین از طریق صرافی‌ها، سکه‌های خود را نقد می‌کنند، که فشار منفی بر قیمت بیت‌کوین وارد کرده است. با این حال، داده های اخیر نشان می دهد که این فشار فروش در دو هفته گذشته ثابت بوده است. روند ذخایر ماینرها دوباره نشان دهنده انباشت است که می تواند به حفظ قیمت بیت کوین در محدوده فعلی آن کمک کند و ممکن است منجر به حرکت صعودی شود. 

کاهش فشار فروش ماینرها در ماه اوت مطابق با تغییر دیگری است که در آن ماینرها به آرامی از فروش به بیت کوین هولینگ می روند. این تغییر می تواند به کاهش نوسانات قیمت کمک کند و از یک محیط بازار با ثبات تر حمایت کند که می تواند راه را برای افزایش قیمت ها هموار کند. 

سیگنال نسبت عرضه استیبل کوین، نقدینگی را افزایش داد

نسبت عرضه استیبل کوین (SSR) یک سیگنال صعودی دیگر برای بیت کوین زیرا میزان نقدینگی موجود را نشان می دهد. برای خرید دارایی هایی مانند BTC. SSR اخیراً به سطوحی که آخرین بار در اوایل فوریه 2024 مشاهده شده بود کاهش یافته است، که نشان می‌دهد استیبل کوین‌ها در بازار برای ارزهای دیجیتال عرضه می‌شوند. این افزایش نقدینگی به عنوان یک کاتالیزور برای رشد بازار عمل می کند زیرا استیبل کوین های بیشتری برای خرید بیت کوین و سایر دارایی ها وجود دارد. 

طبق گفته جولیو مورنو، رئیس تحقیقات CryptoQuant، ارزش بازار استیبل کوین به رکورد جدید 165 میلیارد دلاری رسیده است. چنین نقدینگی بالایی در بازار می تواند به شروع افزایش بیشتر قیمت بیت کوین کمک کند و استدلال برای شکست صعودی را تقویت کند. 

حرکت صعودی بیت کوین تأثیر موجی در بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال داشته است. بر اساس گزارش CoinMarket Cap، ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته 3.41 درصد افزایش یافته و اکنون به 2.4 تریلیون دلار رسیده است. 

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل