دریابید که واقعاً جاستین سان در مورد لغو ممنوعیت نفوذ کریپتو در چین بر روی این 4 آلت کوین چیست؟

دریابید که واقعاً جاستین سان در مورد لغو ممنوعیت نفوذ کریپتو در چین بر روی این 4 آلت کوین چیست؟

دیدگاه جاستین سان در مورد لغو احتمالی ممنوعیت کریپتو چین موج‌هایی را در بازار ایجاد می‌کند. بینش او ممکن است فقط نشان دهد که کدام آلتکوین ها برای رشد قابل توجهی آماده هستند. این مقاله به بررسی چهار ارز دیجیتال خاص می‌پردازد که در صورت بازگشایی چین به دنیای کریپتو، تأثیر قابل‌توجهی خواهند داشت.

پیش فروش CYBRO از 1.6 میلیون دلار گذشت: یک فرصت سرمایه گذاری در یک میلیون دلار

CYBRO توجه نهنگ‌های کریپتو را به خود جلب می‌کند زیرا پیش‌فروش توکن انحصاری آن به سرعت از 1.6 میلیون دلار بالاتر می‌رود. این پلت فرم DeFi پیشرفته فرصت‌های بی‌نظیری را به سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد تا درآمد خود را در هر شرایطی از بازار به حداکثر برسانند.

کارشناسان بالقوه ROI 1200% را پیش‌بینی می‌کنند که توکن‌های CYBRO با قیمت پیش‌فروش هر کدام فقط 0.03 دلار در دسترس هستند. این پروژه نادر و از نظر فناوری پیشرفته قبلاً نهنگ‌های رمزنگاری و تأثیرگذاران برجسته را جذب کرده است، که نشان‌دهنده اعتماد و علاقه قوی است.

دارندگان توکن های CYBRO از جوایز پرسود، ایردراپ های انحصاری، بازگشت نقدی هنگام خرید برخوردار خواهند شد. ، کارمزدهای تجاری و وام دهی را کاهش داد و یک برنامه بیمه قوی در این پلت فرم.

با تنها 21 درصد از کل توکن‌های موجود برای این پیش‌فروش و تقریباً 80 میلیون فروخته شده در حال حاضر، این یک فرصت طلایی برای سرمایه‌گذاران باهوش است که بتوانند یک در پروژه ای که واقعاً یک در میلیون است، سهم داشته باشید.

به CYBRO بپیوندید و بازدهی آتی را تا 1200% هدف بگیرید< /p>

برای Fetch.AI آماده شوید: عصر جدیدی از هوش مصنوعی و رمزنگاری ممکن است در راه باشد

Fetch.AI که در سال 2017 شروع به کار کرد، یک آزمایشگاه هوش مصنوعی است. می خواهد یک شبکه جهانی هوش مصنوعی ایجاد کند. این شبکه باز است و برای پیوستن به مجوز نیاز ندارد. Fetch.AI از بلاک چین برای به اشتراک گذاری فناوری هوش مصنوعی استفاده می کند. این به افراد و شرکت ها کمک می کند تا از داده های ایمن شبکه خود استفاده کنند. چرا سرمایه گذاری؟ Fetch.AI کاربردهای دنیای واقعی دارد. می تواند سیستم های مالی، حمل و نقل و انرژی را بهبود بخشد. این موضوع آن را برای کسانی که علاقه مند به رشد فناوری هستند جذاب می کند. برآوردهای آتی قیمت حاکی از افزایش مداوم ارزش است. با مهم‌تر شدن هوش مصنوعی، Fetch.AI فرصت‌های جدیدی برای بازگشت ارائه می‌کند.

کاوش در پتانسیل GRT و شبکه گراف

GRT رمز پشت The Graph است، یک پروتکل نمایه سازی که به دریافت داده از شبکه هایی مانند اتریوم کمک می کند. این مانند یک موتور جستجو برای داده های بلاک چین است. توسعه دهندگان از آن برای ساختن آسان تر برنامه ها استفاده می کنند. بیش از 3000 زیرگراف دسترسی به داده ها را برای برنامه هایی مانند Uniswap و AAVE آسان می کند. این به معنای رشد ثابت است، با بیش از 7 میلیارد پرس و جو در یک ماه گذشته گزارش شده است. حامیان قوی Graph عبارتند از Coinbase Ventures و دیگران. بنابراین، چرا ممکن است به سرمایه گذاری در GRT فکر کنید؟ تقاضا برای دسترسی کارآمد به داده های بلاک چین ممکن است افزایش یابد و ارتباط The Graph را تقویت کند. داشتن GRT می تواند به معنای بخشی از این رشد باشد. به علاوه، توسط یک جامعه پر جنب و جوش و سرمایه گذاران برجسته بلاک چین پشتیبانی می شود.

پتانسیل FTM در فصل آینده Crypto Bull Run و Altcoin

FTM، سکه بومی شبکه Fantom، تراکنش های سریع و کم هزینه را ارائه می دهد. این بر روی یک پلت فرم بلاک چین مقیاس پذیر ساخته شده است که از قراردادهای هوشمند و برنامه های غیرمتمرکز پشتیبانی می کند. اگر قصد سرمایه گذاری دارید، FTM ممکن است به دلیل تمرکز بر سرعت و کارایی جذاب باشد. این فناوری می تواند از برنامه های مختلف مانند پروژه های DeFi پشتیبانی کند. با یک روند صعودی احتمالی، شبکه کارآمد FTM ممکن است توجه توسعه دهندگان و کاربران را به طور یکسان جلب کند. اکوسیستم و مشارکت های رو به رشد آن می تواند ارزش آن را با گسترش بازار کریپتو افزایش دهد. مزایای برگزاری FTM شامل مشارکت در عملیات شبکه و جوایز احتمالی ناشی از سهام است که ممکن است فرصت‌های درآمد غیرفعال را ارائه دهد.

نتیجه گیری

FET، GRT و FTM در کوتاه مدت پتانسیل کمتری دارند. CYBRO، یک پلتفرم DeFi پیشرفته از نظر فناوری، فرصت‌های بی‌نظیری را به سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد تا درآمد خود را از طریق تجمیع بازدهی مبتنی بر هوش مصنوعی در بلاک چین Blast به حداکثر برسانند. CYBRO با ویژگی‌هایی مانند پاداش‌های سودآور، airdrops انحصاری و بازپرداخت نقدی هنگام خرید، تجربه کاربری برتری را تضمین می‌کند که مشخصه آن واریز و برداشت بدون درز است. CYBRO با تاکید بر شفافیت، انطباق و کیفیت، به عنوان یک پروژه امیدوارکننده با علاقه شدید نهنگ‌های رمزنگاری و تأثیرگذاران برجسته می‌شود.

سایت: https://cybro.io

توئیتر: https://twitter.com/ Cybro_io

اختلاف: https://discord.gg/ xFMGDQPhrB

تلگرام: https://t.me/ cybro_io

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل