استقبال از سینما ۹۷ درصد افزایش یافت

استقبال از سینما ۹۷ درصد افزایش یافت

۲۰:۴۰ ۰۳ شهريور ۱۴۰۳

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: آمار مخاطبان سینما در این استان در پنجمین ماه از سال به ۱۱ هزار و ۶۲۴ نفر رسید که در مقایسه با ماه قبل ۹۷ درصد افزایش داشته است.

شهرام فرجی افزود: در مرداد امسال ۱۷ فیلم در پردیس سینمایی بهمن به عنوان تنها سینمای فعال استان به روی پرده رفت که توانست آمار مخاطبان هنر هفتم را با رشد قابل‌توجهی روبه‌رو کند.

وی با بیان اینکه در این مدت فروش سینما در استان به بیش از پنج میلیارد و ۸۷۳ میلیون ریال رسید، گفت: فیلم «تگزاس ۳» با فروش ۲ میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریالی، پر مخاطب‌ترین فیلم سینمایی در چهارمحال و بختیاری در مرداد امسال شناخته می‌شود.

فرجی تعداد مخاطبان سینما در استان را هم از ابتدای امسال تاکنون ۴۴ هزار و ۳۴۸ نفر اعلام کرد و گفت: فروش سینما نیز در این مدت به بیش از ۲۴ میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال رسیده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تعطیلی سینما‌های کشور هم‌زمان با اربعین حسینی یادآور شد: پردیس سینمای بهمن هم از ساعت ۱۸ روز شنبه سوم شهریور تا صبح دوشنبه پنجم شهریور تعطیل خواهد بود.

منبع : خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل