اخبار روزفناوری

بهینه‌سازی‌های جدید درایور برای Moore Threads GPU MTT S80 که تا 3 برابر افزایش عملکرد را در Black Myth Wukong ارائه می‌کند

بهینه‌سازی‌های جدید درایور برای Moore Threads GPU MTT S80 که تا 3 برابر افزایش عملکرد را در Black Myth Wukong ارائه می‌کند

GPU Moore Threads MTT S80 بهینه سازی درایور را دریافت می کند در آخرین عنوان، افسانه سیاه: Wukong، عملکرد را به شدت بهبود بخشید.

سریعترین پردازنده گرافیکی تولید داخلی چین، The Moore Threads MTT S80، اکنون به لطف بهینه سازی های جدید درایور، در محبوب ترین عنوان AAA چین، Black Myth Wukong، 3 برابر افزایش می یابد

Black Myth: Wukong، بازی‌ای که در اسطوره‌های چینی اتفاق می‌افتد، درست پس از راه‌اندازی، رکوردهای متعددی را ثبت کرده است. بازی بازی فروخته شد بیش از 10 میلیون نسخه تنها در سه روز، که به معنی تعداد زیادی پلیر و سخت افزارهای مختلف رایانه شخصی است. هر سه فروشنده GPU، NVIDIA، AMD ، و اینتل درایورهای مربوطه خود را برای بازی منتشر کرد و اکنون، سازنده پردازنده گرافیکی چینی “Moore Threads” نیز درایورهایی را برای GPU MTT S80 خود منتشر کرده است.

Moore Threads MTT S80 بهترین کارت گرافیک برای عناوین مدرن نیست، اما از آنجایی که در بازار وجود دارد، برخی از کاربران بهترین بهینه سازی ها را برای Black Myth می خواهند. متاسفانه، بازی حتی با آخرین نسخه درایور 270.80 که فقط 10 تا 20 فریم در ثانیه داشت، نتوانست به خوبی روی GPU اجرا شود. این شرکت اکنون بهینه سازی های مختلفی را برای بازی جدید ارائه کرده است تا از عملکرد بهتر درایور اطمینان حاصل کند.

اعتبار: mydrivers.com

با بهینه سازی های جدید که در یک درایور تست داخلی به نمایش گذاشته شده است، خرابی های تحت DX11 حل شده اند و اکنون بازی می تواند بهتر از همیشه اجرا شود. در حالی که گیم پلی نرم و روان را تضمین نمی کند، بازیکنان می توانند چیزی بین 35-55 فریم در ثانیه انتظار داشته باشند که 2-3 برابر بیشتر از قبل است. همانطور که در فلاش بک بنچمارک نشان داده شده است، از طریق درایور تست داخلی، بازی اکنون می‌تواند به طور مداوم بالای 35 فریم در ثانیه در اکثر مناطق اجرا شود، برخلاف قبل، که به سختی سرعت 20+ فریم در ثانیه را لمس می‌کرد.

اضافات قابل توجه دیگر در جدیدترین درایورها شامل پشتیبانی از کدگذاری OpenGL 4.1 و AV1 است. سایر عناوین مانند Pay Day 3 تا 150 درصد افزایش عملکرد دارند، DOTA 2 20 درصد افزایش می‌یابد در حالی که World of Warcraft و Overwatch شاهد افزایش 15 درصدی عملکرد هستند.

MTT S80 پردازنده گرافیکی بازی پرچمدار Moore Threads است که بر اساس معماری MUSA ساخته شده است. 4096 هسته با کلاک هسته 1.8 گیگاهرتز ارائه می دهد. این دستگاه دارای 16 گیگابایت حافظه GDDR6 در یک گذرگاه حافظه 256 بیتی است و حداکثر پهنای باند حافظه 448 گیگابایت بر ثانیه را ارائه می دهد. این کارت تنها پردازنده گرافیکی با رابط PCI-E Gen 5.0 x16 است، اما متأسفانه، این به هیچ وجه به عملکرد بهتر آن کمک نمی کند. اگرچه ممکن است مشخصات روی کاغذ چشمگیر به نظر برسد، MTT S80 بهتر از یک GPU سطح پایه نیست.

MTT S80
d8a8d987db8cd986d987d8b3d8a7d8b2db8cd987d8a7db8c d8acd8afdb8cd8af d8afd8b1d8a7db8cd988d8b1 d8a8d8b1d8a7db8c moore threads gpu mtt 66c9eec49ee42

بنابراین، این کارت در بین گیمرها چندان محبوب نیست، به خصوص که بیش از چند ده بازی را پشتیبانی نمی کند. MTT S80 زمانی خوب به نظر می رسد که می بینیم تا رزولوشن 8K را پشتیبانی می کند و می تواند عملیات مختلفی مانند رندر گرافیکی سه بعدی، چند رسانه ای هوشمند، محاسبات فیزیک و علم و محاسبات هوش مصنوعی را اجرا کند. با این حال، این کارت تشنه انرژی است و نمی تواند با پردازنده های گرافیکی مدرن NVIDIA و AMD رقابت کند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا