Pixel 9 و Pixel 9 Pro XL در آزمایش جدید تخلیه باتری کمترین دما را در برابر آیفون 15 پرو مکس و سایرین ثبت کردند، اما زمان اجرا کمتر از میانگین بود.

Pixel 9 و Pixel 9 Pro XL در آزمایش جدید تخلیه باتری کمترین دما را در برابر آیفون 15 پرو مکس و سایرین ثبت کردند، اما زمان اجرا کمتر از میانگین بود.

Google ظرفیت باتری Pixel 9 و Pixel 9 Pro XL را افزایش داد، همراه با اضافه کردن Tensor G4 کارآمدتر برای کمک به دوام بیشتر هر دو پرچمدار. با این حال، در آخرین آزمایش تخلیه باتری، چیزی که بیش از همه ما را شگفت زده کرد مشاهده این بود که هر دو گوشی هوشمند در برابر رقبایی مانند OnePlus 12، Galaxy S24 Ultra و iPhone 15 Pro Max کمترین دمای ثبت شده را داشتند، علیرغم اینکه در رده زمان اجرا تاثیرگذار نبودند. .

Galaxy S24 Ultra بالاترین دمای ثبت شده را از آزمایش تخلیه باتری داشت، با آیفون 15 پرو مکس بار دیگر، بیشترین دوام را داشت

یک سری آزمایش توسط کانال YouTube TechDroider انجام شد تا واقعاً باتری را روی Pixel 9، Pixel 9 Pro XL و سایر پرچمداران چکش کند. اندازه گیری دما در فواصل زمانی مختلف برای مشاهده میزان گرمای هر دستگاه انجام شد و از بررسی نتایج شگفت زده خواهید شد. اولین گوشی که خاموش شد Pixel 8 Pro بود که تنها 8 ساعت و 39 دقیقه دوام آورد. با این حال، دومین پایین ترین دما را در بین هر پرچمداری که بخشی از این آزمایش بود، داشت و به 41.2 درجه سانتیگراد رسید.

Pixel 9 و Pixel 9 Pro XL به ترتیب دارای باتری 4700 و 5060 میلی آمپر ساعتی هستند و علیرغم این تفاوت، هر دو گوشی هوشمند تقریباً در یک زمان خاموش می شوند و 10 ساعت و 25 دقیقه دوام می آورند که باعث افزایش قابل توجه آن می شود. در مقایسه با استقامت پیکسل 8 پرو. نکته جالب توجه در اینجا این است که هر دو مدل دارای کمترین دما در بین هر دستگاه تست شده بودند، یعنی 40.9 درجه سانتیگراد. توجه به این نکته مهم است که پیکسل 9 پایه به این موفقیت دست یافت در حالی که تنها مدلی از گوگل بود که امسال کشتی بدون اتاقک بخار.

صحبت از محفظه های بخار شد، محلول خنک کننده قوی گلکسی اس 24 اولترا مانع از رسیدن آن به دمای 50.4 درجه سانتیگراد نشد، اما خوشبختانه این دماهای بالا تأثیر منفی بر دوام باتری آن نداشت، زیرا 10 ساعت و 47 دقیقه دوام آورد. . البته، چه کسی می‌تواند آیفون 15 پرو مکس را فراموش کند که از تمام رقبای خود پیشی گرفت و با زمان اجرای 11 ساعت و 44 دقیقه و دماهای آن رقم 44.6 درجه سانتی‌گراد را ثبت کرد.

دمای پایین Pixel 9 Pro XL در تست عملکرد بازی قبلی، جایی که پرچمدار Google از 37 درجه سانتیگراد تجاوز نکرد، اما به سختی به عنوان تانسور کمکی کرد هنگام اجرای Genshin Impact، G4 هنوز از یک Tensor G2 دو ساله کندتر بود. به‌طور خلاصه، گوگل با موفقیت خطوط تولید پرچم‌دار خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است. اکنون، تنها چیزی که باقی می‌ماند، اصلاح جنبه‌های عملکردی است، اما به احتمال زیاد سال آینده با عرضه پیکسل 10 این اتفاق خواهد افتاد.

منبع خبر: TechDroider

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

حتما بخوانید : حرکت بزرگ بعدی اتریوم
خروج از نسخه موبایل