مراسم رونمایی آیفون 16 در 10 سپتامبر برگزار می شود زیرا اپل در تلاش است تا تعداد زیادی از ارتقاء محصولات را اعلام کند.

مراسم رونمایی آیفون 16 در 10 سپتامبر برگزار می شود زیرا اپل در تلاش است تا تعداد زیادی از ارتقاء محصولات را اعلام کند.

ما قبلاً حدس زده‌ایم که اپل قصد دارد رویداد بزرگ معرفی آیفون 16 خود را در 10 سپتامبر میزبانی کند، جایی که مناسب می‌داند مدل‌های جدید اپل واچ را در کنار AirPods 4 معرفی کند. با این حال، جزئیات دقیقی در مورد برنامه‌های اپل در دسترس نبود. با توجه به بازه زمانی، اما اکنون، یک منبع معتبر ادعا می کند که این شرکت قصد دارد آیفون 16 و اپل واچ سری 10 را در تاریخ 10 سپتامبر عرضه کند.

رویداد معرفی آیفون 16 اپل ممکن است در 10 سپتامبر برگزار شود

اپل معمولاً رویداد آیفون خود را در نیمه اول سپتامبر برگزار می‌کند و امسال هیچ تفاوتی با قبل نخواهد داشت. طبق اطلاعات به دست آمده از Bloomberg’s Mark Gurman، اپل سری آیفون 16 و اپل واچ سری 10 را در تاریخ 10 سپتامبر معرفی خواهد کرد. پس از این رویداد، قرار است دستگاه ها در 20 سپتامبر عرضه شوند. ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این شرکت به‌روزرسانی جدید iOS 18 را برای عموم منتشر کند زیرا ساخت در نهایت از مرحله بتا خارج می‌شود.

توجه داشته باشید که در این مرحله اینها گمانه زنی های صرف هستند و حرف آخر با اپل است، اما در نظر بگیرید که منبع کاملاً معتبر است و احتمال برگزاری این رویداد در 10 سپتامبر بسیار زیاد است. چند روز پیش، اخبار جعلی در اینترنت منتشر شد درباره یک طراح که یک دعوتنامه جعلی اپل را با برچسب “آماده است. تنظیم کنید. ضبط کنید. .” به طور تصادفی، تاریخ ذکر شده در دعوت جعلی 10 سپتامبر بود که یک حدس خوش شانس بود.

اپل معمولا رویدادهای آیفون خود را در 10 سپتامبر بر اساس روندهای گذشته و امسال نیز ممکن است همینطور باشد. این شرکت قصد دارد سری جدید آیفون 16 را با تغییرات عمده معرفی کند، از جمله تنظیمات دوربین عمودی با دکمه Action در هر چهار مدل این سری. علاوه بر این، یک دکمه ضبط جدید نیز در کل خط تولید موجود خواهد بود زیرا اپل قصد دارد قابلیت‌های ویدیویی آیفون را گسترش دهد. USB-C با پشتیبانی از ضبط ویدیوی فضایی به مدل‌های استاندارد می‌آید، چیزی که فقط در مدل‌های iPhone 15 Pr0 موجود بود. باید دید که این شرکت چگونه تراشه A18 را بین سری آیفون 16 تفکیک خواهد کرد و چه دستاوردهایی در عملکرد به همراه خواهد داشت.

به غیر از آیفون 16، اپل همچنین اپل واچ سری 10 بازطراحی شده جدید را نیز در رویداد خود معرفی خواهد کرد، احتمالاً با صفحه نمایش کمی بزرگتر. این شرکت همچنین یک اپل واچ پلاستیکی جدید SE را معرفی خواهد کرد که مخاطبان جوان را هدف قرار خواهد داد. اخیراً گزارش شده است که این شرکت همچنین قصد دارد دو نوع از AirPods را برای رده‌های متوسط ​​و بالا عرضه کند. پیش‌سفارش‌های دستگاه‌های جدید اندکی پس از رویداد آغاز می‌شود و عرضه آن یک هفته یا بیشتر بعد انجام می‌شود. زمانی که اپل دعوت نامه های رویداد را برای افراد منتخب ارسال کرد، به شما اطلاع خواهیم داد. آیا فکر می کنید اپل رویداد آیفون 16 خود را در 10 سپتامبر میزبانی کند؟

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل